data verbruik navigatie op telefoon

Rosinfield

† In Memoriam
denk dat het zo prima gaat lukken. Zit me nu alleen af te vragen of er wel een usb poort in zit via welke ik muziek kan afspelen. Zien we donderdag vanzelf

EdK

Forumguru
Zit er op die radio een Media knop ??
Dan is de kans groot dat je een USB en AUX aansluiting hebt...
En anders word het Blauwe tand

En in allerergste geval laat je "M" lekker zingen....of je neemt de kat van de buren mee als die mooier zingt :D

Rosinfield

† In Memoriam
schijnt wel een usb in te zitten, heb ik inmiddels ontdekt. Is om de telefoon op te laden. Maar eens proberen of je er ook media mee kunt afspelen. Zit wel een media knop op. Telefoon opladen doe ik dan wel, voor zover nodig, via 12v

EdK

Forumguru
schijnt wel een usb in te zitten, heb ik inmiddels ontdekt. Is om de telefoon op te laden.
Ja dan kun je er inderdaad ook mee laden maar super traag en zeker als je telefoon dan een Navi programma draait.
Maar bij 99% zeker dat je er ook data/muziek over kunt draaien dan.
Heb ook mediaknop en ook USB poort en hang daar altijd me externe SSD met kort snoer aan voor de eigen muziek

Rosinfield

† In Memoriam
Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar waar laat je die schijf dan in mijn geval. Zie daar nergens plek voor. Dacht juist aan een langer snoer. Of beetje klittenband boven op dashboard. Die USB poort zit nl bij die telefoonhouder en met het huidige snoertje komt die schijf dan niet ver genoeg omlaag. Maar hangt dan te bungelen. Als u begrijpt wat ik bedoel

EdK

Forumguru
U begrijpt het niet JE wel !! :D

Weet niet wat voor schijf je gebruikt ?
Zelf heb ik er één van Samsung https://www.samsung.com/nl/support/model/MU-PA500B/EU/
En deze heb je ook in 1 en 2 TB uitvoering.
Met de grotere SSD schijven had ik problemen ivm aanloopstroom , en ging de schijf pendelen maar kreeg nooit muziek te horen.
En deze schijfjes zijn zo klein van formaat dat je die echt overal kwijt kunt

Bakboord1

Forumguru
Niets moet maar fijn is het wel (als reactie waarom je navigatie moet hebben).
Ik ga ieder jaar naar dezelfde plek aan de Côte d’Azur. De weg en de sluipweggetjes kan ik dromen maar toch vind ik het fijn om de navigatie te hebben ivm de afstanden, files, flitspalen en ETA.

EdK

Forumguru
Nee eerst wachten tot je wagen voor de deur staat, en dan kun je altijd nog kopen.
Voorzelfde geld zit er bij jou geen SD slot....

Bovenaan Onderaan