data verbruik navigatie op telefoon

hemi24

Forumguru
@EdK : denk niet dat V/d Brug in Drachten veel Up! GTI’s heeft staan in het rood met ca. 23k op de teller…

:pieker:

@Fabia 123 : dit model is niet leverbaar geweest met ingebouwde navigatie… Die moest je als app zelf op je eigen smartphone installeren!

leon-cupra

Forumguru
Als je schrik hebt voor je dataverbruik, kan je toch ook gewoon een “ouderwetse” TomTom of dergelijke kopen. Prijzen vanaf 100€.

Fabia 123

Forumguru
@Fabia 123 : dit model is niet leverbaar geweest met ingebouwde navigatie… Die moest je als app zelf op je eigen smartphone installeren!
Bijzonder. Ik zie net op up forum dat de VW up voor de facelift wel met inbouw navigatie gemaakt is. Als de GTI van na de facelift is dan is het pech. Overigens zijn de up gebruikers niet enthousiast over de navigatie app.

Rosinfield

† In Memoriam
Nee het is niet bepaald top of the Bill. Uitgeklede TT las ik al ergens. Maar voor ons (gebruik) zal het denk ik goed genoeg zijn. Als we er niet uitkomen kunnen we natuurlijk meteen overschakelen op Google maps of Waze

marco_b

Forumguru
Gebruik dagelijks Googlemaps met satelietbeelden voor de navigatie. Zie n.a.v. dit draadje dat ik sinds 5 juni 2021 22,3 Gb heb gebruikt. Dat is gemiddels 50,23 Mb per dag. afgelopen jaren gemiddeld 22.000 km gereden. Komt neer op 60,27 km per dag (0,83 Mb p/km).

Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Een en ander zal wel sterk afhangen van hoe vaak je hetzelfde traject gereden hebt. De kaart en satellietbeelden worden best een tijdje in de cache opgeslagen, dus hij download niet elke dag dezelfde kaarten opnieuw.

Bovenaan Onderaan