De Fabia Monte Carlo

hemi24

Forumguru
Skoda lanceert : De Fabia Monte Carlo

De Fabia Monte Carlo heeft zwarte lijst rond de wielkasten en langs de volle lengte van de auto, een zwart dak, zwartespiegelkappen, een zwarte grille en verduisterde koplampen.
Zwart is ook aanwezig op de lichtmetalen wielen (Comet, 16 inch). Het interieur is zwart of, eventueel, zwart met rodeinzetstukken en deurpanelen. Beide versies worden geleverd met zwarte hemelbekleding, sportstoelen, het"klein lederpakket" (geperforeerd leder bekleed stuurwiel met rode draad, handremgreep en versnellingspookhoes - ook met roodstiksel in de rode-interieur versie), dorpelstrips en metalen pedalen
.

bron: http://new.skoda-auto.com/COM/about/info/news/News/Pages/2011_04_FabiaMonteCarlo.aspx

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK] Bericht verplaatst en samengevoegd [/MODERATORBREAK]

overigens wel een mooi actie model, dat leverbaar is icm het complete motoren aanbod.
En 1 ding is zeker die gril wil ik HEBBEN, HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wjz1uq.jpg

wswdgw.jpg

2vtpo9v.jpg

k3liqb.jpg

EdK

Forumguru
Als Fabia in zijn RR dit ziet , dan gaat hij heelllll hard twijfelen ...........

Rood is me kleur niet maar deze combinatie van kleuren spat er wel ergggg uit !
Mooi

Ron467

Actief lid
Volgens mij stond deze al te pronken in de fabriekshal toen ik mijn bezoek daar bracht (RS uitvoering), ik ging weer twijfelen.
Maar toch maar even wachten tot die achtelijke BPM eens afgeschaft wordt....

Je moet er toch niet aan denken dat dit als greenline rond gaat tuffen:smirk:

Hetzer

Forumguru
Actie model word leverbaar met alle motoren, gebaseerd op de Ambition en dus ook met de 1.2 TDI, maar uiteraard niet als GL uitvoering

The car's trim is based on the Ambition version, and the new model will be available with an extensive, market-differentiated engine portfolio (including 1.2 HTP/44 kW, 1.2 12V HTP/51 kW, 1.4 16V/63 kW and 1.2 TDI CR/55 kW, 1.2 TSI in both power versions (i.e., 63 kW and 77 kW) and 1.6 TDI (55 kW, 66 kW and 77 kW)). All of the Fabia Monte Carlo models will be fitted with standard transmission.

EdK

Forumguru
Denk ook niet dat hij in deze uitvoering maar dan in combi net zo mooi zou smoelen !

Ron467

Actief lid
Nu ik beter kijk;
Wat een ielige schijfjes achter, niet echt een verbetering t.o.v. de trommeltjes.

Maar met een beetje verbeelding denk ik juist wel dat dit als combi nog beter zal smoelen:24:

piair1982

Forumguru
Maar die grill en lampen staan mij ook wel aan, zouden ze ook de meedraaiende lampen versie in het zwart hebben? Dan is mijn hele auto zwart.
Alleen de hemelbekleding nog.....

Fabia

† In Memoriam
Als Fabia in zijn RR dit ziet , dan gaat hij heelllll hard twijfelen ...........

Rood is me kleur niet maar deze combinatie van kleuren spat er wel ergggg uit !
Mooi

Inderdaad, dit is echt heftig. Erg gaaf. Zou bijna mijn RR op in ruilen.

Hetzer

Forumguru
Weet niet of deze te bestellen, ik denk het niet in ieder geval niet vai de Nederlandse dealers, ik had al een duitse dealer gemailt maar tot dusver nog niets vernomen.

Fabia

† In Memoriam
Zou toch moeten kunnen. Als je een aanrijding krijgt moeten er toch ook nieuwe onderdelen op? Maar goed, ik ben bij mijn rode Fabia bezig geweest om rode gordels te krijgen ipv de zwarte. Zag die staan op een officiele site van Skoda maar dat ging helaas niet lukken. Veel gemaild toen maar helaas.

Ronnie

Forumguru
Ik heb vanmiddag ETKA geheel geupdate, dit gaat tot mj 2012, echter niets van de Monte Carlo uitvoering.
Ik heb de koplampen wel in het zwart maar dan alleen voor de Chinese markt.

Hetzer

Forumguru
Dat is toch wel vreemd, want de Fabia MC is gewoon leverbaar in duitsland, dat ETKA is toch internationaal??

Bovenaan Onderaan