De Fabia Monte Carlo

Dennis78

Forumguru
Wel jammer dat in Nederland alleen de MC black edition uitgebracht is. Zou denk (als ik de keuze had) een andere kleur gekozen. Mede om de zwarte accenten beter uit te laten komen. Zag trouwens ook dat in de andere lande de MC vaak op 17" staat. Had ik ook wel gewild ...

Canon-Eye

Forumguru
Dat mistlampglas lijkt helder op de foto - doet m.i. afbreuk aan het geheel. Zou dezelfde tint moeten hebben als het koplampglas...

Hetzer

Forumguru
@Dennis, jij rijd in de Combi (?), dat was de eerste MC die op op Voorne-putten geleverd is door Hoogenboom, mijn HB word de tweede en de laatste ;), ( actie loopt af op 31-12).
Persoonlijk ben ik juist gevallen op de black-edition, en vooral omdat dan ook echt alles zwart is van de auto !!

90olk1.jpg

P.S we moeten tzt maar eens een MC meeting houden, kijken of we alle 50 stuks bij elkaar krijgen ;)

Laatst bewerkt:

CGO

Lid
Alleen in Holland is de MC niet of beperkt leverbaar geweest.

Of ik wat aan de MC ga doen ?
Verlopig niet, zit al vol met opties, leuk detail is ook de zwarte hemelbekleding, wat alle sportieve vaggers hebben.

Jatuurlijk.....ik neem aan dat de verlagings veren al besteld ziin bij de "hof " leverancier..
Ziet er leuk uit....wat motor variant heb je ??? en had je nu maar je JD Boxje uit die andere gesloopt..

Chris

ertromp

Forumguru
Ziet er super uit @Hetzer !
Staat ook mooi die onderkant aan de spoiler wat weer doorloopt langs de wielkasten.
Is er in het interieur ook nog veel anders dan de Sprint??

Hetzer

Forumguru
Extra boven op de sprint, sportinterieur pulse, stoelen, stuur etc met rode stiksels, alu pedalen, instapdorpels, zwarte hemelbekleding etc, etc

@CGO ,standaard 15mm dmv het sportonderstel is voorlopig genoeg, ik zit tzt aan te denken aan een chip op maat, box beviel toch niet helemaal.

Laatst bewerkt:

Dennis78

Forumguru
@Hetzer: Klopt, ik heb een combi. Bevalt nog steeds zeer goed. Welke motor (pk's) heb jij? Ik wilde graag de 105 pk maar was helaas niet te krijgen :nono: . Woonde jij nou in de buurt van Spijk? (zie het al zwartewaal :D) Dan zal ik je vast wel een keertje zien rijden.

Mijn vrouw spotte er trouwens vorige week eentje op de franse autowegen. (een Fabia HB MC)

P.S we moeten tzt maar eens een MC meeting houden, kijken of we alle 50 stuks bij elkaar krijgen ;)

Goed idee!

erik.dewit.33

Nieuw lid
Goedendag allemaal ik zal me even voorstellen want ben nieuw hier mijn naam is Erik de Wit en ben sinds 3 januariregen 2014 in het bezit van een fabia mc combi

Bovenaan Onderaan