De Fabia Monte Carlo

hemi24

Forumguru
Ik ben bang dat ETKA net zo actueel is als de NL-website en de Navigatie DVD's ;)
Wellicht dat de MC niet onder de reguliere modellen staat maar onder een categorie "Specials"?!?

Ronnie

Forumguru
ETKA is is best wel up to date, Mjr 2012 staat er nu in, bij Audi de A1 2012 en de nieuwe RS3 C, komt in 2012.
Ik vermoedt eerder dat het een imprteursactie is waarbij de auto's in het betreffende land aangepast worden, zoals het bij PON zoveel gebeurd.....

Hetzer

Forumguru
Ja hij word in andere landen gevoerd, dus hij word in ieder geval aan meerdere importeurs aangeboden, zou je nog eens kunnen rondneuzen in het ETKA.

Hetzer

Forumguru
ik blijf hoop houden, tijdens de beurs in
Geneve is ook een Rs gespot met de zwarte gril en lampen!!!!!!!, misschien dat ik het dus toch nog tzt kan bestellen

j8h4if.jpg

whjud1.jpg

2ikttvn.jpg

Skoda_Fabia

Nieuw lid
Monte Carlo

Hallo daar,

Niet goed wetende dat ik dit hier nu wel of niet mag posten? :confused:

Maar hoe mooi is die wel niet! :worshippy:

Echter wel jammer van de 1.2 motor met 60 pk voor een sport uitvoering. :(

Met een 1.9 zal dit nog steeds een net niet 110 pk zijn vermoet ik? Wat van dit autotje wel een vinnig ding kan maken denk ik! :cool:

Veilig rijden gaat natuurlijk altijd voor maar oog en inhoud moet redelijk zijn naar mijn mening dan.

Veel goede Skoda groeten! :rockon:

laagvlieger

Forumguru
Op skodacommunity.de loopt er een draadje over een eventuele onthulling van 2 nieuwe Monte Carlo versies op het autosalon van Genève. Dit staat ook te lezen op de officiële skoda website in Duitsland.

skfako21_513751a71912a.jpg

skro20_513751a740619.jpg

Dit zou natuurlijk mooi zijn om de verkoop van deze uitlopende modelletjes nog een boost te geven. Die Fabia Combi vind ik er zo wel goed uitzien!

Fabia

† In Memoriam
Denk alleen, dat als ze al komen, ze niet naar Nederland komen zoals met de eerste Monte Carlo.

laagvlieger

Forumguru
Is de Fabia Monte Carlo niet leverbaar in NL? In BE in ieder geval wel ...
Ik twijfel echter nog over dit nieuws omdat het autosalon al even bezig is en er nog geen echto foto's te zien zijn.

Cordoba

Forumguru
Ziet er toch fraai uit die Monte Carlo versies. Doet me overigens gelijk wel denken aan de Seat variant: Boca Negra

Chatslet

Forumguru
Staat hier nog steeds in de planning om mijn witte F2 Combi van Monte Carlo pakket te voorzien. Ziet er toch wel erg dik uit!

Bovenaan Onderaan