De favoriete kleur voor de o2

Rallye

Forumguru
Ik vind één van beide metallicblauwen (Storm of Dynamic, dat weet ik niet en ik kan op Skoda.at het verschil niet goed zien) ook mooi.

Tijg

Actief lid
Ik vind één van beide metallicblauwen (Storm of Dynamic, dat weet ik niet en ik kan op Skoda.at het verschil niet goed zien) ook mooi.

Dynamic Blue is niet metallic.
Storm blue is inderdaad prachtig in levenden lijve. :xyxthumbs:

Satin Grey ziet er evt een beetje blauwachtig grijs uit.

Kleuren

Vind zo'n gele rs toch wel stoer moest in het begin wennen maar op het werk hebben we er nu al een tijdje 1 rijden en vind die auto elke dag weer dik als ik m zie

Groeten jordy

En voor een gewone oct2 is er maar 1 kleur voor mij en dat is graphite grey, zo staat die ook voor de deur bij ons thuis.

Grtzzz Jordy

Vikkie01

Nieuw lid
Na een grijze fabia nu een Capuccino beige O2 HB. Ben er zeer bij mee en krijg erg vee positieve reacties.

Rallye

Forumguru
Vind zo'n gele rs toch wel stoer moest in het begin wennen maar op het werk hebben we er nu al een tijdje 1 rijden en vind die auto elke dag weer dik als ik m zie
Groeten jordy

Ik vind het meer iets voor een SEAT. Bovendien lijkt het me dat je er, als je er zelf in rijdt, na een tijdje zat van bent. Voor de meeste leaserijders is dat niet zo'n punt (zij wisselen vaker van auto dan een particulier). Zij dragen bovendien de mogelijk afschrijvingsgevolgen niet. Het grootste nadeel van zo'n felle kleur op een snelle auto is dat je nogal de aandacht op je zelf vestigt. Met een snelle auto wil je dat liever niet......

Rallye

Forumguru
Geldt niet voor alle kopers: ik kan me niet herinneren dat ik ooit 4 jaar in een auto heb gereden.

Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik zit gemiddeld op minder dan drie jaar (vijf auto's in twaalf jaar - tot de aanschaf van de Octavia) , maar ik ben vast van plan mijn Octavia, net als mijn 206 GTI, lang te houden. De GTI heb ik zeven jaar gehad.

Er is maar één kleur voor de O2, en dat is Flamenco Red :1761:Ook de mijne is ook in deze prachtige kleur gespoten! (kijk zelf maar).

TL@

Forumguru
Dat rood is idd heel erg mooi. Heb je toevallig ook geen foto waar ie een beetje vuil is. Want mijn auto zal meestal vuil zijn (normaal met meer dan 1000km per week)

Pendragon

Donateur
Er is maar één kleur voor de O2, en dat is Flamenco Red :1761:Ook de mijne is ook in deze prachtige kleur gespoten! (kijk zelf maar).

Smaken verschillen. Ik vind een rode auto helemaal niet mooi. Ik bedoel dan voor geen enkele auto. Maar ja, wat ik zeg, iemand anders kan hier heel anders over denken :)

Pendragon

Donateur

Even je auto bekeken en wat ik voor zo bij de O2 niet mooi vind is dat de Flamenco Rood helemaal niet mooi past bij het rood van de achterlichten. Dat vind ik dus zo mooi bij de Island Green, maar ook bij Zwart, daar komen die lampen zo mooi in uit.

LenK

Forumguru
Dat is het mooie van een reisje naar Praag: je ziet de O2 in alle kleuren, dus ook de kleuren die je hier niet of nauwelijks ziet. En dan vind je er toch meer mooi dan je in 1e instantie dacht. Want de omstandigheden laten de ene kleur soms beter uitkomen dan de andere. Fel licht, bewolkt, frisgewassen auto, vuile auto.

En if you were a richman, dan kon je van elke leverbare kleuren er een nemen voor de variatie.

Vacaro

Senior Member
Ikke graphite grey, vind ik mooie maar toch ho zo rap vies, bijna zoals zwart.
Vermits ik veel in stoffige omgeving rij, landweggetjes naar jumpings,modderige parkings,enz...kan ik mijn auto dus niet echt proper houden.

Had mss toch maar eerste keus moeten houden nl Stone Grey, zag er op staalplakket mooi uit, maar de eerste auto(weliswaar een Fabia) die ik daarna zag met die kleur sloeg mij toch beetje tegen.

Nu zie ik regelmatig een O2 4x4 in Stone grey staan en da valt dan toch wel mee.

O, ja hoor... ik wil m'n auto altijd heel graag schoon en blinkend hebben maar met zoveel kilometers per week lukt dat helaas niet. Hij ziet er nu ook "niet" uit.... Morgen zal ik een fotootje schieten.

O, voor alle andere kleuren liefhebbers. De uitspraak dat alleen Flamenco Red mooi is op de O2, is natuurlijk een ondoordachte uitspraak (maar dat hadden jullie al vast begrepen). :xyxthumbs:

Zag laatst een prachtige donkerblauwe O2 combi, met privacy glass... errruugg mooi hoor!

Rood

De volgende leasebak wordt rood of blauw of wit maar geen metalic. D'r gaat al snel een 6 of 7 honderd Euries bij de aanschaf prijs bij en kabouter Bos wil daar ieder jaar weer 25% op afrekenen. Dus voor mij gaat het meer om het rijden dan om de kleur. Van binnenuit zie je er toch niets van.

Mag je een "unikleur" kiezen dan van je lease maatschappij? Bij ons mag dat niet. Best jammer, want er zijn soms best mooie unikleuren en idd, 600 euries voor een kleurtje telt mooi door.

Heb je overigens ooit en verkoper gevraagd de auto te leveren zonder kleur? In alle folders die ik toenutoe heb gezien is kleur altijd een OPTIE... :grin:

Kweetnie of leaseplan er tegen is maar als ze een metalic willen dan zullen ze dat toch zelf moeten betalen. Niet uit mijn portemonee.

Swiss

Actief lid
Hier in België, bijv. bij Athlon, is metaalkleur een vereiste. Je kunt er gewoon geen bestellen die geen metaalkleur, radio/CD en airco heeft. Die krijgen ze gewoon niet verkocht op het einde van het contract, beweren ze...

Bovenaan Onderaan