De favoriete kleur voor de o2

@gekke henkie
ik zit zelf ook bij leaseplan en daar mag ik geen uni bestellen. benieuwd of dit een regling is tussen mijn werkgever en leaseplan of dat dit een leaseplan voorwaarde is...

leaseplan betaald niks zelf hoor... duzzz of die unikleur er komt... :-)

Dat van radio-CD en airco moet er wel opzitten. En een beunhaak. Maar wat heb ik aan mistlampen voor? Je mag ze toch nooit aanzetten. Ik heb pas denk ik twee keer in mijn leven meegemaakt dat er minder dan 50m zicht was.
We zullen wel zien wat leaseplan wel en niet wil. Ik weet wel dat mijn werkgever een hele ruime deal heeft met leaseplan.

japiejo5

Actief lid
Ik heb de zilvere,..Dynamic Sillver,...heet ie geloof ik! Frisse kleur,..ook als de auto smerig is,...en erg mooi bij een frisgewassen auto!!

Helaas wel een vaak geziene kleur maar ach,....HET IS MIJN KEUS!

Wel het donkere interieur genomen,...en daar heb ik geen spijt van,...weet zeker dat de bekleding gereinigd had moeten worden nu,...

Tijg

Actief lid
Dat van radio-CD en airco moet er wel opzitten. En een beunhaak. Maar wat heb ik aan mistlampen voor? Je mag ze toch nooit aanzetten. Ik heb pas denk ik twee keer in mijn leven meegemaakt dat er minder dan 50m zicht was.
We zullen wel zien wat leaseplan wel en niet wil. Ik weet wel dat mijn werkgever een hele ruime deal heeft met leaseplan.

50 meter is de regel voor het mistachterlicht.

Hier de regels voor mistlampen:
Mistlichten: mogen alleen gevoerd worden als de weersomstandigheden daar aanleiding toe geven. De mistlichten voor mogen alleen branden bij mist, sneeuwval of regen, als daardoor het zicht ernstig wordt belemmerd. Het mistachterlicht mag alleen gevoerd worden bij mist of sneeuwval waardoor het zicht minder is dan 50 meter. Bij zware regen mag het mistachterlicht niet gebruikt worden.

Inderdaad komt zware sneeuwval en/of mist heel weinig voor in Nederland. Ik gebruik ze 's nachts wel, maar dan ook als ongedimd groot licht, m.a.w. ik zet ze uit zodra ik een tegenligger krijg.

Tijg

Actief lid
Hé Tijg,

Het ging eigenlijk over de kleur en niet over mistlampen. We moeten wel een beetje on-topic blijven. :1819:

Sorry Henk, maar als mist(achter)lichten ter sprake komen krijg ik altijd een soort rode waas voor de ogen. :eek:

Ontopic: Mijn werkgever staat alle kleuren toe, zolang het maar zilver is. :koffie:
De iets uitgebreidere versie van het verhaal is: Je standaard leasebedrag is zo laag dat je niet echt een kekke auto kan rijden, en al helemaal niet de voorgeschreven diesel met 40k/48maanden, maar je kan er 150 euro per maand bijkopen door stickers van het bedrijf op de auto toe te staan. U raadt het al, de huisstijl is donkerblauw op zilvergrijs.

Steve

Senior Member
Sorry Henk, maar als mist(achter)lichten ter sprake komen krijg ik altijd een soort rode waas voor de ogen. :eek:

Ontopic: Mijn werkgever staat alle kleuren toe, zolang het maar zilver is. :koffie:
De iets uitgebreidere versie van het verhaal is: Je standaard leasebedrag is zo laag dat je niet echt een kekke auto kan rijden, en al helemaal niet de voorgeschreven diesel met 40k/48maanden, maar je kan er 150 euro per maand bijkopen door stickers van het bedrijf op de auto toe te staan. U raadt het al, de huisstijl is donkerblauw op zilvergrijs.
Dat klinkt als Getronics.
Die hebben/hadden ook Zilvergrijs met blauwe letters en later nog een roze stip erbij.
Maar volgens mij niet de optie om 150 euro bij te kopen en dan stickers te plakken.

Volgens de verkopen in 2007 (bijgewerkt tm 4 december) zijn dit de populairste kleuren voor de Octavia.

Bijlagen

• Kleur Octavia.jpg
    Kleur Octavia.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 75

LenK

Forumguru
14 + 55 witte. Ik heb er ooit 1 gezien.
En waar is Stone gray. De andere grijzen verkopen wel goed en waarom deze niet??? Weird

Unikleuren dus brandweer rood mag net

Ik heb vandaag met de wagenparkbeheerder gesproken en hij mag niet brandweerrood. Daar gaan mijn plannen. En ik had het nog zo goed bedoelt.:407:

Stone grey word niet meer gemaakt is een vervangen voor die heet Satin Grey

Persoonlijk nog mooier

Grtzzz Jordy

14 + 55 witte. Ik heb er ooit 1 gezien.

Ik heb wel eens een witte O2 gezien die voorzien was van stickers van Berner (www.berner.nl). Viel me op omdat ik zelf aan het oriënteren was op de O2 (en daarom zeer gefocust was op het type als ik ze tegenkwam, zo werken onze hersenen nou eenmaal) en is me bijgebleven omdat ik Berner kende vanuit mijn geboortestad (gemeente eigenlijk, maar dat klinkt raar).
Kan telkens dezelfde zijn natuurlijk, maar als de hele technische buitendienst er in rijdt, heb je er al een paar.
Sowieso is wit wel een 'bedrijfs'kleur toch?

Bovenaan Onderaan