De mooiste wieldop onder een Octavia?

EdZ

Donateur
Die soort van naafdoppen zien er best goed uit. Wil ik ook wel, doppen hoef ik niet, vind het zwarte staal wel wat hebben.

Cordoba

Forumguru
En als je in de auto zit, zie je er niets van
Ben ik niet met je eens: het zou niet de eerste keer zijn dat ik tijdens het rijden ineens mijn eigen wieldop een andere koers zie volgen.

Wat die naafdoppen betreft: je kunt ook overwegen om het staal in een andere kleur te spuiten, zodat je een mooi kleur accent krijgt.

Jasper-RS

Forumguru
Z'n setje naafdoppen voor steek 5x112 heb ik volgensmij nog wel liggen met vw logo erin. Als je interesse hebt @Joske dan hoor ik het wel

heusinkveldb

Forumguru
Leuk! Ben benieuwd naar het resultaat op de wagen?
Die zal ik zeker plaatsen als ze klaar zijn. Eerst nog even het VW logo wat vlakker schuren en dan vullen zodat het een mooi glad iets gebold oppervlak wordt, dan kan het Skoda logo erop geplakt worden De Skoda logo's zijn ook iets bol.

s-line

Forumguru
Nee dat heb ik niet meer @Joske , aangezien ik de auto niet meer heb. Ik weet wel dat ze van een 2008 caddy waren. En eigenlijk voor 15" staal,want ik moest ze eerst heel erg verwarmen (infrarood op mijn werk) en toen snel op de velg drukken en snel af laten koelen op de velg. Dan passen ze perfect!
Dus 2008 caddy,15"staal naafdop.
Misschien ETKA ofzo

Bovenaan Onderaan