De mooiste wieldop onder een Octavia?

Joske

Forumguru
@s-line is dus voor 15 inch eigenlijk? zo verwarmen onder een IR-lamp kan ik niet natuurlijk ;)

is de steek ok? dus ook 5 x 112?

EDIT: ik heb (dankzij het gegeven dat het van een Caddy 2008 komt) in ETKA gevonden dat deze ook op 16inch staal geleverd is geweest waar ook deze kappen voor geleverd zijn namelijk!

nu nog hopen dat de steek overeenkomt...

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
zouden we (met zwarte logo's dan) zoiets kunnen maken se:

b5f0d905fe47.jpg

of deze, die is mooier denk ik (en goedkoper ook trouwens)

1331633971.jpg

s-line

Forumguru
@s-line is dus voor 15 inch eigenlijk? zo verwarmen onder een IR-lamp kan ik niet natuurlijk ;)

is de steek ok? dus ook 5 x 112?

EDIT: ik heb (dankzij het gegeven dat het van een Caddy 2008 komt) in ETKA gevonden dat deze ook op 16inch staal geleverd is geweest waar ook deze kappen voor geleverd zijn namelijk!

nu nog hopen dat de steek overeenkomt...
Maar dan staat er volgens mij een groot VW logo in gestanced. En dat vond ik niet mooi.
Je kan ze ook ff verwarmen in de oven of met een verfstripper hoor...
Ik vind persoonlijk de vlakke deksels mooier maar dan zonder dat malle skoda logo natuurlijk!

Joske

Forumguru
Vandaag geleverd en er op geklikt!

Artikelnummer 2K06011699B9 - prijs 11 euro het stuk - steek 5 x 112 voor 16inch stalen velgen.

ben best tevreden met het resultaat, omwille van de bolle vorm van het gestanste logo zal een sticker vast geen succes worden dus ik bekijk het nog even. Echt opvallen doet het VW logo niet eigenlijk.

en eindelijk die roestige naven niet meer in het zicht!

Totaalplaatje

VOOR

NA

artikelnummer

heusinkveldb

Forumguru
@Joske

mooi! Heb hetzelfde gedaan. zie pagina 2. Je kan er makkelijk logo's opplakken hoor.
Er zit wel bolling in de VW kapjes. Ik heb de gleuven van de V en de W gevuld met lijm van een lijmpistool.
Daarna met een stanleymes de overtollige lijm verwijderd zodat je 1 glad middenstuk hebt. Goed ontvetten en daarna de "Chinese" logo's erop geplakt. Houd prima :)

Bovenaan Onderaan