De nieuwe is geleverd...

Smeeuwis

Donateur
Sommige bezuinigingen kan ik echt NIET begrijpen. Op een auto van 55k... Een tweede met lage toon kostte me 25 euri, vanaf een gecrashte A3. Onderdeelnummers zijn zo na te zoeken. Bizar.

Smeeuwis

Donateur
Als ik hem er op heb, en werkend, maak ik wel even een How to, inclusief onderdeelnummer. Hij zit laag achter de voorbumper, voor de koelradiator van (ik vermoed) de airco. Dat betekent dat ie op een brug moet en laat ik die nou net niet hebben... Van bovenaf kan je er niet bij.

Smeeuwis

Donateur
Vanavond bij thuiskomst paar zaken in infotainment aangepast en ineens staat de CH/LH wel op 90 seconden! Ik ben er met de OBD11 dongel niet meer aan geweest en nu doet hij het wel. Misschien heeft de update bij de dealer vorige week iets getriggerd. Heel apart…

Rallye

Forumguru
Nog even over die claxon. Je plaatst dus een claxon bij? Naar welk onderdeelnummer moet ik zoeken?

Smeeuwis

Donateur
@Rallye ga ik inderdaad doen. Ik heb een lage toon claxon gevonden van een A3 via onderdelenlijn.nl. Onderdeelnummer is 8V0951210D.

Maar check even goed want er zijn de nodige varianten in omloop. Ik heb hier gegoogled:

Bovenaan Onderaan