De SuperB

Ronny1978

Actief lid
Lekker hard plastic.. ik gok dat dit de 1K0947411A is. Ik heb ze lang geleden door LED vervangen. Minder mooi, maar lekker een bak licht bij het instappen: Kopacek
Dat zijn ze idd. Ik heb recent een bestelling geplaatst bij de Chinese discounter. 2 voor 7 euro van een winkeltje die ogenschijnlijk originele onderdelen verkoopt. We gaan het zien als ze binnen zijn, kan er m.i. geen bult aan vallen. Wordt vervolgd dus.

Tman0961

Forumguru
450,- euro heb ik betaald. Daarvoor hebben ze aanpassingen gemaakt aan de motor en aan de bak, maar geen dyno run. Uur of 3 a 4 zijn ze bezig geweest en 2 proefritjes.

Tman0961

Forumguru
Hmm oudste kwam net met de hak tegen het lampje wat wat onderaan de deur zit, portierdeur linksachter.

En natuurlijk direct in 2 stukken :mad::facepalm:

Anyways, iemand advies waar ik achter het artikelnummer / onderdeelnummer kom en waar ik dit het beste kan bestellen? Winparts oid?

IMG_8388.jpeg IMG_8387.jpeg
Ik had de onderdelen al even in huis maar niet aan toe gekomen tot vandaag. Achterportieren lampjes vervangen voor led. Zoals te zien op de foto’s, een stuk meer licht. Vooral handig met de kids in het donker in en uit de autostoeltjes krijgen. Ook gelijk de achterklep lampjes vervangen voor led. De originele gaven erg weinig licht en in het donker kon ik nauwelijks in de kofferbak kijken. Ook dat probleem is verdwenen.
Led lampjes komen van Kopacek. Portierlampjes was plug en play, pasten perfect. Achterklep lampjes pasten minder goed. Met wat bijvijlen en schuren, en wat siliconen spray uiteindelijk goed te plek gekregen. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:

Coled

Senior Member
Goeie updates! Zeker die in de kofferklep geven echt meerwaarde. Vind het nog steeds een misser dat Skoda geen verlichting IN het kofferruim heeft gemaakt. (Behalve dat flauwe zaklampje)

Tman0961

Forumguru
Dat zaklampje zat er bij mij niet in. Ik dacht dat het standaard was, maar geen idee waarom niet.
Ook geen kofferruimteverlichting. Dus dit scheelt beheurlijk

Bovenaan Onderaan