De T5 California van Herzog Jan

Herzog Jan

Forumguru
Ideaal weer om de T5 in bad te doen. Vooral de luifel was hard nodig, en nu droogt het lekker vlot.
Eerst bij 'mien bruuur' in de wasstraat de bus met de hand gewassen, daarna thuis op de oprit de luifel van boven en onder schoongemaakt. Toen met de stofzuiger erdoor en de binnenkant onder handen genomen. Nog ff buiten met de zeem rond en nu is 'ie weer fris :cheer:

IMG-20250308-WA0013.jpeg

20250308_142532.jpg

20250308_150250.jpg

Laatst bewerkt:

Herzog Jan

Forumguru
@Japanese Power
Alleen het cabinedeel, dus 3x instap (4 pitjes per unit) en de twee leeslampjes.
In het woongedeelte zit standaard al led in. Maar het kan zo maar zijn dat ik die nog eens ga vervangen voor iets betere. Aan de andere kant lijkt me zo'n ledstrip in de rand van het hefdak ook wel wat maar dan laat ik de originele woongedeeltelampjes zoals ze zijn.

Japanese Power

Donateur
Thxs. Cabine wil ik sowieso vervangen. Woondeel is bij mij nog halogeen maar de grotere lamp in het midden is nog een PL-S lamp en die zou dan weer een andere kleur krijgen. Keuzes keuzes.

EdK

Forumguru
maar de grotere lamp in het midden is nog een PL-S lamp
Even van uit gegaan dat deze 230V is !?
Misschien dat bovenstaande link van ali wat is.
Heb deze zelf thuis in plafonieres ingebouwd, is de bodenplaat van metaal dan klik je ze vast met magneetjes en anders dan moet je meegeleverde stalen plaatjes in armatuur plakken en dan kleeft de ledpaneel daar weer aan vast.
Meerdere kleursoorten ook te vinden, bij mij branden er sommige al een 5 jaar.
Buitenarmatuur met zo'n paneel omgebouwd en brand al 5 jaar 24/7 !!

Bovenaan Onderaan