Weer terug van een lang weekend Zuid Duitsland. Mijn ex-vriendin woont net onder Stuttgart en speelt 'Guggenmusik' . Op vrijdagavond had ze een optreden in de buurt van Karslruhe met de muziekvereniging. Ik was mooi op tijd weggereden en relaxed aangekomen daar. De bus geparkeerd en een uurtje later waren ze er. Hoewel Britta en ik al 1,5 jaar uit elkaar zijn was het een fijn weerzien, ook met de andere muzikanten. Zaterdag lekker door het Schwarzwald naar Britta's woonplaats gereden en de bus bij vrienden op de oprit gezet. Hele dag met de vereniging op pad en 's avond in de toerbus mee naar het volgende optreden (en die hebben ze nogal wat met deze dagen). Bij terugkomst 's nachts de standkachel ingeschakeld want het vroor en ik heb de watertanks niet leeggemaakt. Die nacht bij vrienden in de logeerkamer geslapen, ook wel prettig.
Gistermorgen naar Weil der Stadt, en daar hebben ze pal tegen het centrum een paar camperplaatsen. Kost €15 per 24 uur maar de parkeerautomaat wou niets met mijn pinpas te maken hebben. Nou ja, jammer dan.

Goed geslapen, kan ook niet anders want ik was goed in de olie. Vanmorgen even snel opgefrist in de Cali en bij de Edeka een grote bak koffie en een broodje gehaald.
Daarna bij Britta nog koffie gedronken en afscheid genomen. 455 Km terug naar huis in 4 uur en 10 minuten. Gemiddeld zo'n 122 km/u op de cruise control, behalve tussen Euskirchen en Mönchengladbach. Daar ging 'ie naar de 140 km/u. Loopt ook dan heerlijk rustig.
Eerste nacht:
Gisteravond:
Vanmorgen op diezelfde parkeerplaats: