De wensen, advies??@all!! :-)

Mk4

Senior Member
Sommige kennen me al, heb een leuke voorstelronde mee mogen maken. Nu begint mijn Octavia Combi folder uit elkaar te vallen waardoor het nog lastiger word het overzicht te bewaren. Ja, dealer kan me helpen maar die wil me alles aansmeren en wil graag advies van de neutrale mens.

Rijd nu een Audi tt 1.8 132kw, die liefde is over.

De wensen zijn alsvolgt.

Feit:
-Octavia Combi *nieuw met 0km*
-Benzine
-DSG
-Columbus
-Leer
-parksensoren
-Sunset
-Xenon met de eyeliner
-Led achterlichten

Vraag/twijfel
- Motorisering
-Uitvoering
-Kleur
-Wielen
-Pano dak

Budget om bij te leggen: Als het maar een goede keuze is!

Shoot! Plaatjes, tips, nattigheid en dan volgt er een besluit. Dit weekend nog, anders moet ik een nieuwe folder halen. Maar dan word ik niet serieus meer genomen.

Sleep mij erdoorheen.;)

Laatst bewerkt:

Mk4

Senior Member
Als ik dat lijstje zo teruglees wat al een feit is ben ik al aardig opweg trouwens.

CDK

Forumguru
zoals @ertromp al zegt, de RS, anders de 1.8 of 2.0 TSI met Dynamic pakket en panodak, liefst alles aanvinken natuurlijk! ;)

Archie

Senior Member
Oh ja en zeker dat pano dak doen. Heb je in alle seizoenen profijt van
Dit is wel afhankelijk van hoe lang je bent; dit is niet te onderbouwen; dit moet je ervaren!
Er zijn mensen die 1,90 zijn die klem zitten met een panodak en mensen van 1,97 die nergens last van hebben.
Ik pas er bijvoorbeeld niet meer goed in (stoel laagste stand en dus last van rug) met een pano-dak, dus ik moest het laten schieten.

Doe de verwarmde voorruit en de camera ook maar als je toch bezig bent; luxe is niet verkeerd :D

Mk4

Senior Member
Oh dat is me niet opgevallen dat het dan een Rs moet worden, bij de diesel is dit toch niet het geval? Ga vanavond nog dat boekje eens erbij pakken. Had al op wat topics gereageerd mbt de vrs. Panodak is qua met mijn afmeting denk ik no problem. 1.82 is niet zo groot.

Mk4

Senior Member
Vrs heeft een apart boekje zie ik. Wellicht deze afhalen bij de dealer, kan ik weer wat avondjes verslinden tot het weekend want dan gaat de knip getrokken worden. Heb nog geen benul van prijzen en vraag me af of het niet wat Te is qua uiterlijk. Maar wellicht komen veel van mijn wensen wel overeen ermee. Kleur?

Mk4

Senior Member
Haha ja maar ik vraag erom. Race blue is not done tegenwoordig? Kan mogelijk mazzel hebben mbt levertijd.

Mk4

Senior Member
Ja vind het ook eigelijk geen gezicht op een greenline. Maar andere kant, kleur is/was afkomstig van de Rs, hoe leuk is het dan als je in een. Blauwe greenline tegenkomst terwijl je zelf in een blauwe rs rijd. Kan nadat ik het foldertje kwam ophalen binnen een week of 2 een blauwe rijden met alles erop en eraan behalve een panodak. Iets met ingekochte plek,

Bovenaan Onderaan