De wensen, advies??@all!! :-)

kansberg

Forumguru
Welke je ook kiest, ik zou in ieder geval voor een uitvoering gaan met chroom raamomlijsting, dat maakt de OIII ècht 'af.' (maar de Superb ook en eigenlijk de meeste auto's).

Mk4

Senior Member
Ligt een beetje eraan of ik dan voor een black pack zou gaan en welke kleur wagen het worden gaat. Denk bij een blauwe dat ik er niet voor zal gaan, andere kleuren wel.

kansberg

Forumguru
Smaken verschillen en dat is gelukkig maar goed ook, ik zag een tijdje geleden twee OIII Combi's staan waarvan de één wel de chroom raamomlijsting had en de ander niet.

Persoonlijk vond ik het een wereld van verschil en was bij mij enige tijd geleden ook een reden om een verder hele goede Superb te laten staan vanwege dit gemis. Bij ons een straat verder staat ook een 'kale' Superb (met excuses voor het woordgebruik) en iedere keer als ik er langs rij krijg ik het 'Toyota Yaris' gevoel dat ze wat vergeten zijn.

Tja... en een RS is van een andere mores natuurlijk. Daar zie je aan allerlei zaken dit het vlaggenschip is van de OIII reeks.....

(Toyota Yaris, de auto die nog niet klaar is).

Altos

Banned
Kleur is heel moeilijk idd, wat zijn je ervaringen met andere auto's qua kleur, die je hebt gehad?

Ps: zilver en grijs (niks mis mee verder) blijven natuurlijk lease koning nummer 1! Dat we nu eens een kleur mogen kiezen die al jaren ongrijpbaar was zorgt idd voor een beetje overvloed maargoed, mooi is mooi toch?
Succes met kiezen iig.

sitechris

Donateur
@Mk4 waarom niet een Leon Cupra aanschaffen? Uit het feit dat je uit een TT komt maak ik op dat ruimte niet zo belangrijk is? Ik vind de Octavia RS qua value for money niet overtuigend. Als je ruimte nodig hebt is het wel een goede optie.

Antera

Donateur
Het is en blijft altijd goed overwegen wat je wenst. ZO zou ik minimaal voor de Columbus gaan en zou kessy en de electrische achterklep en must zijn. Omtrend de kleur. Tja Green of White zou mijn keus dan worden. Laat me verrassen wat je keuze gaat worden

Mk4

Senior Member
Ik mis wat bij de leon, het niet niet mijn model. Motorisch wel leuk natuurlijk maar heb er geen klik mee.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Falcon

Donateur
Je zou ook een 1.8 + 4x4 + chiptuning + dynamicpakket + verlaging kunnen overwegen! Dan heb je van alles het beste.

Net als jij, geen idee wat het kost ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Mk4

Senior Member
4x4 al levervaar in Nederland? Wil geen scout. Ik dacht dat die folder aardig un me hoofd zat :-p

Gizzmo

Forumguru
Aangezien er al een hoop gezegd is, en afhankelijk van welke uitvoering je neemt, maar denk aan de sportstoelen.

Mk4

Senior Member
Thanks voor de tip. Mijn vriendin is inmiddels verzot op rs uitvoering. Even kijken morgen wat er op de gereserveerde plek staat, dealer had al wat besteld voor hunzelf met alles erop en eraan behalve het panodak. Als ik het doe is het met 2 weken rijden!

andrehj

Forumguru
4x4 al levervaar in Nederland? Wil geen scout. Ik dacht dat die folder aardig un me hoofd zat :-p
Ik had het idee dat je em particulier gaat kopen. In dat geval zou ik serieus overwegen deze zelf te importeren. Dan heb je tenminste keus uit alle modellen en opties, en kun je bovendien nog geld besparen.

Mk4

Senior Member
Ja het is een prive aankoop. 4x4 ben io wel voorstander van. Helaas beschikt de Nederlandse rs daar niet over. Dat import verhaal zag ik hier op het forum wat over staan, zal dat eens lezen.

Falcon

Donateur
Mwoaaah die kleur is wel een erg uitgesproken kleur en kan ook flink gaan vervelen op de lange termijn i.m.o. (persoonlijke mening natuurlijk).

Mk4

Senior Member
Vind hem in het rood ook wel dik, maar zal niet snel een rode wagen nemen. In het zwart mis ik de lijnen een beetje dus donkergrijs en blauw vind ik wel mooi, dan gaat me voorkeur uit naar blauw denk ik. Kan hem altijd laten wrappen :D wat staat er trouwens veel op voorraad bij Skoda! Maar niks naar wens momenteel.

Bovenaan Onderaan