De wensen, advies??@all!! :-)

Mk4

Senior Member
Vandaag de koe bij de horens gepakt, vrije dag genomen en wezen testrijder bij een andere dealer die de wagen had staan. Nou, dit is liefde hoor :-) volgende week word die gebouwd en week erna staat die klaar. Daar gaat de testauto van de dealer haha. Alle opties behalve het panodak.

Mk4

Senior Member
Wel heel snel tot een besluit gekomen zo plots. Bedankt aan de mensen die met tips kwamen en met deze uitvoering kwamen opdraven!

Mk4

Senior Member
Haal zo de factuur op, komt die hier in detail.

Foto is er nog niet van natuurlijk :-p

Nogmaals dank, kost weer blauwe centen die tips hier. Maar daar vroeg ik ook om haha.

Desperado

Forumguru
:tongue: Nee hoor. De O1 was ook een impuls aankoop, en daar had ik beter wat langer over na kunnen denken.
De 6 is eerst getest en heel snel goedgekeurd:D

Antera

Donateur
Dat is rap idd wel lekker dat je meteen de juiste auto voor geschotelt krijgt :jaja: word maar een paar slapeloze nachten dus.

gefeliciteerd met de aankoop

Mk4

Senior Member
Ja de wachttijd is natuurlijk wel een extra boost geweest! En dan ga ik vanaf zondag nog ook tot vrijdag naar Zweden dus bij terugkomst word het een Extra leuk weekje. Ja ik ben zo een nerd die dan meteen een week extra vakantie neemt om lekker te karren met de wagen haha.

Post zo de voltallige lijst :-)

• Leuk
Waarderingen: TL@

andrehj

Forumguru
Ja het is een prive aankoop. 4x4 ben io wel voorstander van. Helaas beschikt de Nederlandse rs daar niet over. Dat import verhaal zag ik hier op het forum wat over staan, zal dat eens lezen.
Hier kun je de Combi 1.8 TSI met DSG-6 en 4x4 kopen:
http://www.automobile-kraemer.de/eu-neuwagen-skoda-octavia-combi-elegance-X67565.php
Vergeet niet dat hier nog wel wat bij komt:
  • Importkosten, reken op iets van 500 euro incl. alles.
  • 2% extra BTW (je betaalt in NL 21% en krijgt de in D betaalde 19% terug)
  • BPM op basis van 156 g/km: € 7740.

sitechris

Donateur
Een RS of een 4*4 octavia is wat mij betreft een no-brainer. Gewoon lekker voor de RS gaan. Is sneller, ziet er gaver uit, heeft beter onderstel. Hoe vaak heb je 4WD nodig? Bijna nooit. Koop een set winterbanden en je overleeft de sneeuw ook wel weer.

Mk4

Senior Member
@Joske de wagen bestaat nog niet. Productie week is volgende week.

Skoda Octavia Combi RS
-TSI
-Racing Blue metallic
-DSG
-Audio Pakket
-safety plus pakket Icm-----Travel Pakket----Columbus---maxidot kleuren. (is een combi pakket)
-Technology pakket
-Lich & Zicht
-Performance Mode
-Electrische achterklep
-Stoelverwarming voor
-zwart rode vol lederen bekleding
-19 inch Extreme wielen
-Design Black pack
-Sunset
-Eibach verlagingveren (dealer montage)
-Reservewiel
-2 jaar extra garantie

Wat er dus niet op zit is:

-Adaptieve cruise control
-Panoramisch dak.
-functie pakket

Eerste optie vind ik ook niet erg
Tweede heb ik nooit gehad dus mis het ook niet hoop ik.
Derde vind ik ook niet erg.

Mogelijk mis ik nog wat meer opties.

Verzekering erbij genomen waar je nu €250,- cashback krijgt wat mogelijk voor vele hier ook aantrekkelijk is?? Kijk op skodabank.nl. Maandpremie is wat duurder dan elders maar op jaarbasis ben ik €160,- goedkoper uit door de cashbak.

En nog een tankpas twv: 100 en Icm de Skoda verzekering en verassendskoda kan je nog een tankpas twv€50,- aanvragen.

Dit allemaal voor maar €depassie,-

dirkkroneman

Forumguru
Maandpremie is duurder maar op jaarbasis €160,- goedkoper? Dat is dus alleen het eerste naar lijkt me? Dat jaar daarna verdienen ze dat dus weer dubbel en dwars terug ;)

Bovenaan Onderaan