Dennis zijn O3C 1.6 TDI EBL platin grey

Dennis Nijholt

Forumguru
Waar heb je de iPod eigenlijk weg gestoken? Zit die gewoon in de "asbak" met het kabeltje zichtbaar aan de buitenkant of is er ergens een andere aansluiting?

De iPod zit in de "asbak" en heb de MDI aansluiting in de auto dus het kabeltje is nauwelijks te zien want die komt inplaats van de USB/AUX aansluiting boven de asbak dus de klep dicht van het vakje van de telefoonvesterkerbakje en je ziet er niks van

TL@

Forumguru
Dat was snel :yeehaa:

Toch jammer dat je het kabeltje nog ziet, dat hadden ze toch beter kunnen oplossen. (in de armsteun of handschoenkastje of de aansluiting gewoon in de asbak)

Ziet er wel veel beter uit dan wat ik eerst vreesde.

Dennis Nijholt

Forumguru
Volgens mij kan ik het kabeltje nog wel wegwerken in het dashboard, maar ik heb er geen last van en ben bang iets te gaan slopen.

• Leuk
Waarderingen: TL@

CDK

Forumguru
Ik heb nog wel een vraag.
Is de velg maat 5x112 et45 ? van de O3

de ET van de O3 is 47 je kan normaal gesproken velgen vanaf ET 43 tot en met 50 sowieso zonder problemen monteren
de geleerden gaan uit van een verschil van maximaal 5mm, tuners denken daar overigens anders over :D

CDK

Forumguru
Dacht ik al te zien ;) Netjes hoor, ben benieuwd hoe ze staan onder je grijze O3

Erg mooi Dennis ik heb ze ook . Zie je wel in varseveld ;) . Welke banden heb je genomen ? Ik van die goedkope toen kan er even niet op kopen hoe ze heten. Rijden iig perfect alleen iets meer bandengeluid . Zeer goede grip .

TedVlemmings

Forumguru
Hey Dennis,

Hoe vallen je verbruikscijfers nu uit gezien je er inmiddels een flinke trip op hebt zitten en waarschijnlijk sowieso al de nodige kilometers hebt gemaakt? Komt het in de buurt van 1:20 zonder continu 80 te rijden in de 7, zonder airco achter een windvangende vrachtwagen ;)?

Dennis Nijholt

Forumguru
Ik zal zien Der Eiser, zag vandaag op de camping een A6 met dezelfde velg, en niet iedereen kan een halve bentley betalen ;)

Bovenaan Onderaan