Dennis zijn O3C 1.6 TDI EBL platin grey

Pablos

Senior Member
...,,maar me zwager (heeft autobedrijf) vind het maar niks dat geruil van banden op dezelfde velg. En ik ook niet
De dealer gaf dat ook bij mij aan. De wangen van de band zouden slechter worden. Ik heb er geen verstand van en de LM zal het wss op dezelfde velg laten gebeuren...ik zie wel. Zolang ik maar niet zes maanden op stalen velgen rond rij

Canon-Eye

Forumguru
...en áls je dan een keer per ongeluk dubbel gepost blijkt te hebben: naast "bewerken" zit de knop "verwijderen".
Verder heb je de mogelijkheid om via "bewerken" de hele lap tekst eruit te gooien en "sorry - dubbel gepost" ervoor in de plaats te zetten...

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bij leaseauto's wordt het wisselen aldoor gedaan.

Heb wel een vriend met 19 inch op een 370z waar dat niet ging. Ze kregen de banden er niet heel af e moesten ze kapot snijden.
Een setje banden kostte 1500 euro dus dat heeft ie maar achterwege gelaten :)

CDK

Forumguru
@Dennis, ik zie je de 24e bij Antera ;) ik ben er om 9.00 om de stelpotjes er uit te halen en RS pedalen te laten monteren.

Greetz Corné

Thorgal

Forumguru
Hoi Dennis, heb er wellicht overheen gelezen maar welke verlaging ben je volgende week om deze tijd rijker?
Heb de mijne nog niet maar heb eigenlijk altijd verlaagde auto's gehad omdat ik dat mooier vind maar bij de o3c niet meebesteld.

paulus474

Senior Member
Ben benieuwd naar de foto's!!
Heb je trouwens nog iets gehoord van jouw dealer m.b.t. de chromen raamomlijsting?

Dennis Nijholt

Forumguru
Even weer een update de 10000 km zitten er bijna op , die ga ik denk ik halen als ik zaterdag naar Antera rij of op de weg weer terug. De auto rijd goed, en voor de zuinigheidsmensen onder de lezers de boardcomputer geeft nu 5,2 liter per 100 km aan. De auto gaat steeds zuiniger rijden. En dat valt me niet tegen met mijn rijstijl. Ik ben erg benieuwd hoe de auto gaat rijden na de Eibach set zaterdag. Dan haal ik ook gelijk de RS velgen op. Dus dan kunnen de foto's gemaakt worden.
Vanmiddag op de terugreis naar huis toch een O3C tegen gekomen op de A28 tussen Zwolle en Staphorst en zijn samen opgereden totdat ik afsloeg bij Hoogeveen richting Assen en hij doorreed richting Emmen. Ook nog even fotootje gemaakt van de zwarte O3C 20 TDI handbak. Ik volg ook de discussie hier tussen 2 liter TDI handbak en 1.6 liter DSG. Wat me opviel is dat hij bij optrekken mij niet goed bij kon houden, had me DSG wel in S-stand staan. Misschien ligt het aan de chauffeur of had hij geen zin. Maar was wel leuk dat hij op de A28 bij Zwolle het gas erop zette om samen op te rijden nadat ik hem voorbij ging. Foto komt nog moet ik even van het fototoestel plukken o3czwart.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan