Dennis zijn O3C 1.6 TDI EBL platin grey

Joske

Forumguru
ben ook wel benieuwd naar het verbruik? iemand idee/ervaring wat je verbruik doet bij een verlaging? (meer, minder/status quo?)
 

Pendragon

Forumguru
hahaha, wij zijn een beetje flauw paulus474, Corne ziet het live en ik zie het op facebook. De foto's zullen straks hier wel komen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Dennis Nijholt

Forumguru
Zo vanochtend even bij Mark langs geweest..ff 250 km getuft en een paar eibach veren laten aanmeten voor de O3C
zo was het
octo1.jpg

En toen Mark klaar was..was het zo
IMG_0822.jpg

Een erg duidelijk verschil met de standaard veren, ik ben er erg tevreden mee. Daarna me velgen opgehaald en toen zag de auto er zo uit.
IMG_0823.jpg

Even bij de Škoda dealer langs om Škoda naafdoppen te bestellen want de audi naafdoppen zijn net iets groter...

Al met al een zeer geslaagde metamorfose..al zeg ik het zelf.

nog even paar foto's voor Corné en Antera

IMG_0825.jpg IMG_0824.jpg

De terugreis verliep voorspoedig nadat ik even de auto heb laten uitlijnen in Breda. Dus hij spoort weer goed. Ik weet nog niet of ik me Dunlop banden weer terug op deze velg zet (waarschijnlijk wel), maar dat zie ik maandag wel als ik me oude velg even bij me zwager breng om de Winterbanden erop te laten zetten.
 

Antera

Donateur
Looking good en volgens mij staan de wielen achter er goed onder zoals we in de werkplaats ook nog hadden besproken

ff een goed idee te krijgen hoeveel hij gezakt is:


Voor:
uodo.jpg

5mnj.jpg


Na:
pfn8.jpg

ulf5.jpg
 
Bovenaan Onderaan