Pendragon verslagje van wat er gebeurd is klopt niet (tenminste als ik er van uit ga dat Kippie-style weet wat ie doet)
Gebruikte merk is Poorboy's World, vaak afgekort als PB of PBW. Ex-P is een sealant, geen polish. De black hole doe je vóór de polish, en is een middel om de lak te 'voeden' of wordt ook wel een glaze genoemt. Black Hole (BH) is voor donkere kleuren om lakfoutjes te maskeren, en de glans te verbeteren, daar overheen zet je de EXP en eventueel daarover een (Carnauba) wax.
Als alles met PB is gedaan, zal het polijsten met verschillende SSR middelen zijn gedaan, en daarna PB PP (Professional Polish), dat laatste is ondanks de naam geen polijstmiddel maar een lakcleaner.
De blauwe klei op de foto kan van verschillende merken zijn, zover ik weet.
Edit: ik zie op de foto polijstmiddel van Monello Raffini. Als ie de grofste heeft gebruikt, is dat Monello Raffini Veloce (of de voorganger Monello Raffini Forza), middelgrove polijst Monello Raffini Mezzo (ook geschikt voor handmatig gebruik) en als fijnste stap Raffini Finale.
Gebruikte machine lijkt een DAP 500 of DAP 900. De gele pad is echt één van de hardere pads, net ietsje harder dan de oranje die ik normaal gebruik.