Deurverlichting achteraf mogelijk?

Smeeuwis

Donateur
Deze is in ieder geval te koop voor bij de binnenspiegel:

http://www.kreijnewebshop.nl/index.php?route=product/product&path=59_186&product_id=784

Deze is in een ander draadje http://www.skodaforum.nl/forum/i/diffuse-led-interieurverlichting-achteraf-mogelijk.20271/ al eens beschreven, heeft ook meteen de verlichte knoppen voor de andere (lees)lampjes. Ik zoek me rot in het donker! Gauw bestellen dus. Aansluiten is een kwestie van stekkertjes los en weer vast, klaar. Die in de portieren laat ik lekker voor wat het is.

Laatst bewerkt:

Smeeuwis

Donateur
In de eerdere modelseries was het aanwezig op de EL en EL BL, en niet in de 'lagere' uitvoeringen heb ik me laten vertellen. Dus ook niet in mijn GL BL. In het donker zoek ik me ongans naar de knoppen van de leeslampjes en interieurverlichting, en de zachte LEDjes vond ik in mijn Passat 3C heerlijk. Net even wat extra licht.

Monteur75

Actief lid
Ja zal wel te koud zijn geworden haha.
Misschien interessant voor leden hier. Ik kan aan twee complete lichtunits komen voor 8 euro per stuk.
normale prijs € 16.33 per stuk.
Afhalen kan in Heemskerk. maar verzenden kan ook via bubbels enveloppe dan totaal € 20.- incl verzenden.

Bijlagen

• 83565.jpg
    83565.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 76

Smeeuwis

Donateur
Het brandt! Eindelijk tijd gevonden voor montage. How-to volgt snel. Eitje, anderhalf uur werk incl. Foto's maken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Smeeuwis

Donateur
4b79cbd185885cf273b89a2ea2438b1d.jpg

Zal vanavond even donkerfoto nemen.

Monteur75

Actief lid
wat is het volgende? voetruimte verlichting? wil ik ook nog eens inbouwen in een octavia. Met originele lamp units of met led units bijv uit een golf 7.

Smeeuwis

Donateur
Voetverlichting heb ik al, voor en achter. Verder heb ik geen wensen. Heb begrepen dat die units er al zitten maar ben niet zeker.

Monteur75

Actief lid
O voetruimte verlichting heb je al? brand ook als je in het donker rijd toch?
Ertromp heeft de portierregelapp. gecodeerd?

Smeeuwis

Donateur
Voetverlichting was standaard op Greenline Businessline toentertijd. Brandt bij dimlicht, dimming instelbaar via Columbus. Moet alleen nog wittere LED's in net als de hemelverlichting. Da's het volgende project .

Monteur75

Actief lid
ja losse ledjes? die vind ik altijd te fel. vind de originele wat mooier branden. Standaard op de greenline business? en dan geen lampje in de deur, das dan weer vreemd ja toch?

Smeeuwis

Donateur
Vond ik ook, maar die is weer gebaseerd op de Ambition en die heeft dat niet. Alleen de Elegance had de lampjes, is nu de Style. Anyway, dat is nu opgelost

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan