Diffuse led interieurverlichting achteraf mogelijk?

Gieliovd

Forumguru
Nee, heb geen extra pakket(en). Toch heb ik echt smooth interieur verlichting by night. Weet je wel zeker dat jij het niet hebt in ABL?
Yep, mijn voorloper Leon had het ook in het rood. 2 kleine ronde gaatjes bij je interieur verlichting aan het plafond. Dat heb ik niet meer.

Wesly

Senior Member
Officieel zou dit in het licht pakket zitten of in de EBL en niet standaard in de ABL

MeneerB

Forumguru
Heeft iemand met een ebl misschien een foto hoe dit er in het donker van binnen uitziet?

2 foto's:

de 1e met de voetenverlichting vol aan.
de 2e met de voetenverlichting uit. Je ziet dat de DSG pook en de middenconsole iets verlicht worden.

IMG_6256.JPG IMG_6258.JPG

En ten derde heb ik voor morgen de stofzuiger gereserveerd. :bloos:

cali05

Forumguru
Ik heb gisteren de interieurverlichting vervangen door verlichting met ledjes erbij. Vanochtend in het donker al plezier van gehad. Daarnaast zijn ook de bedieningsknoppenverlicht op deze unit. dat is bij de unit die ik eruit gehaald heb niet het geval.

Skodahunk

Nieuw lid
Is die unit trouwens makkelijk zelf te vervangen?
In mijn toekomstige O3C ABL zit die optie er ook niet standaard op maar is wel mooi.

cali05

Forumguru
Geen probleem, paar schroefjes loshalen en de unit is er zo uit te halen. Stekkers loshalen en vastklikken en je microfoon van de handsfree loshalen en vastklikken in de nieuwe unit. (tenminste ik denk dat dat het was).

Gieliovd

Forumguru
Ik heb gisteren de interieurverlichting vervangen door verlichting met ledjes erbij. Vanochtend in het donker al plezier van gehad. Daarnaast zijn ook de bedieningsknoppenverlicht op deze unit. dat is bij de unit die ik eruit gehaald heb niet het geval.
Waar vandaan, hoeveel gekost... Heb je foto's?

Klaasje

Forumguru
Bij superskoda is van alles van verlichting te krijgen. Ook voor betere verlichting van de kofferbak

BcB

Forumguru
Nou helaas heb ik het wel en is niet te regelen of uit te zetten. Het geeft inderdaad een soort grijs licht waardoor je handen er uitzien als die een opgegraven zombie. Ik heb het afgeplakt met 2 rondjes zwarte duck tape. Ik heb inderdaad een masterclass zeuren over kleine dingen gedaan.

Bovenaan Onderaan