Diffuse led interieurverlichting achteraf mogelijk?

Gieliovd

Forumguru
Toch redelijk warm licht?

Fijn, zou het ook wel willen doen. Maar ja dat geld is het me niet waard in de lease wagen.

micky

Forumguru
ik zag ergens staan dat het niet in combinatie met een panodak kan, kan iemand hier met een panodak dat bevestigen ik mis het namelijk al 2,5 jaar en wil het wel graag weer hebben (dan heb ik het over de leds aan het plafond, die bij de voeten zullen er wel in zitten bij mij heb ik begrepen)

Skoda_Fan

Actief lid
@micky Op mijn RS combi met pano dak zitten twee kleine wiite lichpuintjes zoals eerder op een plaatje stond. Dus ook met pano lampjes.
Echter op de spec lijst van de RS staat nergens dat deze diffuse interieur verlichting zou hebben? Bedoelen ze niet de rest van de interieur verlichting wat dan LED en diffuse is (als bv bij de EBL uitvoering?)

tha a

Senior Member
staat overigens vermeld op blz 64 van de gebruiksaanwijzing. plaatje1 geeft weer zonder panodak en plaatje 2 met. De leds zitten qua positie iets anders maar doen hetzelfde.

• Leuk
Waarderingen: Rick

stitch

Lid
In mijn huidige auto ... Een golf variant ... Heeft in de deuren een lichtgevende streep.
Is dit te vergelijken met difusse led verlichting?

stitch

Lid
Of is het een "dure" benaming voor dimbare binnen verlichting? Dus instrumenten paneel en voetverlichting te dimmen
In de vw heet die witte streep ambient light.

Hoe noemen ze bij skoda dan die witte streep in de deuren of kennen ze die niet?

B.Stuurder

Forumguru
Het betreft twee LEDs in de console bij de spiegel die op de middentunnel bij de versnellingspook schijnen.

Wat jij bedoelt zit niet in de Octavia, wel in de SuperB en is dan instelbaar in een aardig aantal kleuren.

Bovenaan Onderaan