Enige minpuntje is dat bij mijn 1.8 TSI het optrekken nogal abrupt verloopt, ook al probeer ik dat rustig te doen. De auto wil er altijd als een haas van door bedoel ik.
Verder ben ik goed tevreden.
zeker een DSG7, doet onze 1,8 TSI ook.
Behoorlijk irritant.
grtn yal
Enige minpuntje is dat bij mijn 1.8 TSI het optrekken nogal abrupt verloopt, ook al probeer ik dat rustig te doen. De auto wil er altijd als een haas van door bedoel ik.
Het eerste wat me opviel dat het bandengeluid vanuit de achterwielen wel lijkt verdubbeld. Ik heb het idee dat de achterwielkasten bij de 2.0 TDI Elegance van 2005 een stuk beter geïsoleerd waren.
Heb vorige week een kofferbakmat besteld bij de dealer, de stoffen 4x4 versie, zal me benieuwen of dit helpt m.b.t. de geluidsdemping...
- Het piepen van de paraplu bak als je door de stad rijdt, drempels etc...
- Het duidelijk horen schuiven van de paraplu in die bak, jammer dat ze er geen kleine demping in hebben gemonteerd.
@Harrie D: Misschien hier eens informeren http://www.noisesolutions.nl/noise/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28
@Ralph. Heb ze per email om prijsinfo gevraagd. Wellicht is er nog een groepskorting te bedingen :grin:. Wordt vervolgd.