@MartijnA mwah.. deels.. ik ben nu wel op een punt dat ik de dealer een beetje beu aan t worden ben.. doen ze wel alles van wat ze zeggen vraag ik me af en toe af..
Heb de auto gister opgehaald. Remschijven achter idd vervangen. Das goed. Schade is keurig hersteld.. zowel in schaduw als met zon er op kon ik geen kleurverschil ontdekken op de klep.. logos zijn eraf.. skoda is blijven staan.. netjes zo. Zoals besproken.
Naar de banden zou zijn gekeken.. ook het uitlijnen is gedaan.. ik heb echter nog steeds een hobbel in de banden.. word minder naar mate ik er afstand mee rijd.. zal wel een plat stuk in zitten gok ik.. uiteindelijk gaan ze eraf van de lente.. dus ik zing t er nog maar even mee uit… zit te wachten eigelijk op de allseasoncontact
2 van continental.. in 2023 zou er een nieuw type uit komen en die wil ik dan eronder hebben… nog even geduld..
maar er lag een printje in het dashboard kastje van het uitlijnen.. met voor van naar waardes etc.. maar op de 80km weg kwam ik er achter dat mn stuur niet kaarsrecht staat.. nog t zelfde om precies te zijn.. dus wat en hoe ze het gedaan hebben.. E hebben het overigens niet zelf gedaan maar uitbesteed aan een ander bedrijf.. geen idee verder.. ga ik wel weer over mailen morgen… als ik mn stuur recht zet ga ik naar links… dát was de klacht.. niet opgelost dus.. sjonge jonge..
Het gerammel/geratel van dat geluid.. zou weg zijn.. kom ik daar.. maar ze hebben hem zelf nog even gestart die ochtend en het meteen weer waargenomen.. dus ook dat alsnog niet opgelost.. en ook zei kregen de skoda connect niet aan de gang.. daar stond al een afspraak voor; 22ste bij de dealer hier in de buurt.. dus dan gaan we het daar wel weer horen..
En dan nog de storing van dat regelapparaat welke daar ter plekke ontstond; ze hebben de module los gekoppeld; storing weg. Module in een andere auto gezet.. geen storing.. module terug in mijn auto.. geen storing.. naar hun zeggen meerdere malen getest.. niet meer terug gekomen.. dus ze weten het niet.. zou slecht contact kunnen zijn geweest.. als het terug komt moest ik contact opneme..
Dus ja.. ben er niet zo te spreken over ze.. het wordt iig steeds minder..
En vandaag even naar woerden naar mn zus; echt vanaf den haag tot aan gouda de hele tijd die melding “langdurig draaien motor noodzakelijk” en dat komt en gaat en komt en gaat en komt en gaat.. de hele tijd.. rete irritant..
Terwijl ik vanochtend gewoon nog volledig elektrisch boodschappen gedaan heb; daarna de auto naar 100% heb geladen.. elektrisch naar de pomp gereden en na het tanken begon het circus.. vanaf gouda niet meer gezien.. en vanaf woerden naar huis ook niet.. ook dat ga ik neerleggen bij die dealer in de buurt..
Ben over t algemeen wel positief over de wagen maar t zijn van die kleine tering dingetjes die echt van tijd tot tijd mn humor en geduld verzieken..