Druppellader - wat doe ik fout.

MarcoO2

Forumguru
Ja, die is aan Douwe Leitner (je weet wel)) verkocht. Kwam steeds minder aan het rijden met een 2-zitter toe (lang leve de kids) en de prijzen voor dit soort auto’s (met zeer lage kilometerstand) schoten omhoog, dus verkopen werd steeds aantrekkelijker. Inmiddels rijdt hij weer hier in de buurt rond, maar nu dus bij een andere eigenaar.

Maar iedere keer als ik er één tegen kom, of als ik de rijtest van @sitechris lees, doet het toch weer pijn ;)

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Ken dat pijn gevoel wel waar je over spreekt.
Had ik elke zomer periode als ik motorrijders langs zag rijden en ik in dat koekblik zat.
En vandaar dat die fiets er toch weer is gekomen en dit jaar toch weer enkele duizenden Km gereden met veel plezier

Rallye

Forumguru
Wij gebruiken de BMW-versie van de 5.0 voor onze Mini, als die weer (zoals nu) in de stalling staat.

Laatst bewerkt:
Als de accu toch in de auto zit zou ik gewoon iedere week een kwartiertje rijden. Dan gaan je remmen niet vast zitten, je olie wordt weer een keer warm, je banden zijn weer even rond geweest en de accu is weer vol. Enkel een druppellader lost de problemen van lang stilstaan niet op...
Ik moet toch echt een halfuur doorrijden voor de motorolie op temperatuur staat hoor.

Bovenaan Onderaan