De niet 4x4 1.5tsi heb ik en is een dq200. De meesten zullen deze hebben, daar je 4x4 niet zoveel ziet bij de Karoq.??? de kodiaq 1.5 tsi heeft de dq380 of dq381 in het geval van een 4x4....weet niet hoe dit bij een octavia of superb zit....hoewel er ook nog 1.5tsi schijnen te zijn met een dq200....wordt er niet makkelijker op. Helaas staat het niet in de brochures.
De niet 4x4 1.5tsi heb ik en is een dq200. De meesten zullen deze hebben, daar je 4x4 niet zoveel ziet bij de Karoq.
Alles is relatief. Er zijn meer dan 2 miljoen van gemaakt. Sommigen hebben problemen, anderen niet. De slechte gevallen lees je overal. De mensen zonder problemen zie je meestal niet. Ik ben haast 10k kilometers verder zonder problemen, maar heb uit voorzorg wel de dsg tuning gedaan.wat een onzin. waarom blijven ze de dq200 maken als die zoveel problemen geeft.. snap het niet
Alles is relatief. Er zijn meer dan 2 miljoen van gemaakt. Sommigen hebben problemen, anderen niet. De slechte gevallen lees je overal. De mensen zonder problemen zie je meestal niet. Ik ben haast 10k kilometers verder zonder problemen, maar heb uit voorzorg wel de dsg tuning gedaan.
Schijnt dat de zf bakken van bmw veel betrouwbaarder zijn. En de priusbakkkes...... .
Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk
??? de kodiaq 1.5 tsi heeft de dq380 of dq381 in het geval van een 4x4....weet niet hoe dit bij een octavia of superb zit....hoewel er ook nog 1.5tsi schijnen te zijn met een dq200....wordt er niet makkelijker op. Helaas staat het niet in de brochures.
Och als de problemen buiten de garantie periode optreden dan kun je vanuit de PON organisatie nog leuk geld verdienen aan de reparaties.wat een onzin. waarom blijven ze de dq200 maken als die zoveel problemen geeft.. snap het niet
Skoda Karoq 1.5TSi DSG Style Business, Emerald Green ( zijn onderschrift )@Pendragon : en dat weet jij omdat...?