Rosinfield
† In Memoriam
In S vind ik de DSG onnodig lang doortrekken. Niet iets om relaxed dagelijks mee te rijden wat mij betreft
Tsja, dat is bij de mijne nou juist niet het geval. Deze schakelt in S door op momenten dat ik het zelf ook zou doen. En dat meestal niet eens doordat ik met het gaspedaal speel, simpelweg omdat ik soms hele stukken dat gaspedaal niet eens aanraak...In S vind ik de DSG onnodig lang doortrekken. Niet iets om relaxed dagelijks mee te rijden wat mij betreft
Maar da's nou net de grap: als je op het moment dat jij vindt dat er geschakeld moet worden de gasvoet "een half haartje" lift, dan wordt er ook geschakeld. Dat vind ik dan weer leuker én makkelijker dan handmatig opschakelen en ook leuker dan blind het pedaal vloeren - met die voet heb je feitelijk alles onder controle...Het lange doortrekken in S wat ik bedoel is wanneer je flink het gaspedaal intrapt.
Maar dat zou dan weer in tegenspraak zijn met de aanduidingen bij de pook, dus dat gaat geheid gekke effecten geven als er eens een ander mee rijdt: partner, of monteur...In theorie, zou je dan de functie kunnen omkeren in de boordcomputer, niet ?
Maar da's nou net de grap: als je op het moment dat jij vindt dat er geschakeld moet worden de gasvoet "een half haartje" lift, dan wordt er ook geschakeld. Dat vind ik dan weer leuker én makkelijker dan handmatig opschakelen en ook leuker dan blind het pedaal vloeren - met die voet heb je feitelijk alles onder controle...
Als ik dat doe zit ik direct in de garagebv op een lege oprit.
AAaahhhhhhh vandaar dat jouw garage een carport is geworden, je hebt die hele achterwand er uit gejast !!!!De (mijn) grap is dat ik dat af en toe juist wil, tot de plank vloeren, bv op een lege oprit.
ohhhhhwww...Zo'n oprit dus