Maar dan dus met vrij baan en planken maar![]()
Mijn vorige auto (Fabia) was ook een 1.0 en gechipped. Dat ging ook niet onaardig, maar dit is idd wel kicken. Verder ben ik een rustige vlotte rijder hoor, Alleen zo'n sprintje als het kan is wel erg lekker. Zelfs vrouwlief vindt het leuk!Leuk in zo'n bommetje, mijn 1.0 doet het dan niet onaardig maar is natuurlijk geen partij voor zo'n 2 liter![]()
Het verschilt ook heel erg per motorisering. In mijn 1.8 en 1.4 was de S een drama, in mijn 1.0 gebruik in niets anders en naar volle tevredenheid.De (mijn) grap is dat ik dat af en toe juist wil, tot de plank vloeren, bv op een lege oprit. En dan gaat hij echt veel langer door dan ik zelf zou doen, tot bijna in het rood. De aanpassing doe ik overigens vooral voor de D stand, dat de S dan vervolgens ook prettiger werkt, is mooi meegenomen. Maar uiteraard is het aan een ieder wat hij/zij prettig/acceptabel vindt.
Het verschilt ook heel erg per motorisering. In mijn 1.8 en 1.4 was de S een drama, in mijn 1.0 gebruik in niets anders en naar volle tevredenheid.
zorgen dat je niet in de file staatHet scheelt wel koppelen, linkerbeen krijgt rust, of je nou flippert of niet. In de file is een automaat hoe dan ook ideaal!