Dsg met 200k op de teller

@Slider met 500 euro hoop ik toch een eind te kunnen komen. In de buurt van Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Noordoostpolder. Wil er best een stukje voor rijden als het dan netjes gebeurt en een goed systeem is.

@Arjan1985 origineel nl hoeft wat mij betreft niet, maar ik heb 0 ervaring met import etc, dus koop hem liever gewoon hier.

Slider

Forumguru
Pioneer alleen al is al bijna dat bedrag. Zou wellicht kunnen met ali spullen, opbouw camera's of dat soort lelijke zaken. Maar denk dat geen bedrijf dat voor je wilt inbouwen, als het niet hun spullen zijn. Want zij moeten er ook garantie op geven dat het ook werkt.

Je kunt dan echt beter een auto nemen met de juiste opties er al in, achteraf zaken inbouwen is altijd erg duur.

Hm ja dat is wel prijzig dan. Echter ik ben nog geen yeti tegengekomen met carplay, althans niet onder de 10k. Maar goed anders maar wat meer uitgeven voor infotainment. Of een zenec aanschaffen en het zelf aansluiten, las dat die aardig plug&play is.

Slider

Forumguru
Ja, zelf doen bespaart veel geld, maar je schreef het te willen laten doen, vandaar.

Een camera inbouwen is de aanschaf kosten niet, maar helemaal via de klep "buis" met kabels naar de voorkant van de auto trekken is een aardig werkje. Dashboard open, deur dorpels los maken van voor naar achter en dat soort zaken.

Zijn ook handleidingen van op het forum. Niet specifiek voor een Yeti dan, maar het principe is hetzelfde.

EdK

Forumguru
Zelf Yeti gehad en ook alleen met een radio erin
Heb toen een Zenec erin gebouwd met Navigatie.
Even aangemeld ( navi) in BC en had daarna ook de navi tussen de tellers
Tevens nam hij alle dingen die ik met orginele unit ook over
En ja plug and play, oude eruit en nieuwe erin en moest alleen nog een ander orgineel skoda frame kopen zodat alles netjes eromheen was afgewerkt.
Was mogelijkheid tot montage achteruitrij camera.
Sensoren waren niet achteraf te monteren leverde Zenec (toendertijd) niet.
Dus ja misschien iets duurder maar een unit waar je zeker geen spijt van krijgt, heb er de 7 jaar veel plezier van gehad zonder ook maar één storing

Ja goed om te horen dat hij voldeed. Kan altijd kijken hoe ver ik er zelf mee kom. Helaas staat er nooit een te koop die het er al in heeft, voorlopig althans. We gaan het zien.

Wat bedoel je trouwens met aangemeld in BC? En navi tussen de tellers? Zit daar een klein schermpje waar je je navi op kreeg?

Slider

Forumguru
@EdK bedoeld aanmelden in de boardcomputer, met iets als VCDS de BC "vertellen" dat er vanaf dan navi in de auto zit.
Dan krijg je de navi instructies ook op je MFD (MultiFunction Display) schermpje tussen de tellerplaten (snelheid/toeren). Waar je al je basis informatie van km stand, verbruik en dergelijke af kan lezen.
Je ziet daar geen kaart of zo, maar wel je volgende instructie (over 100m Links af).

Bovenaan Onderaan