En als ik heel langzaam rijd, maar net niet stop (waardoor hij in z'n 2 blijft hangen), tik ik de pook naar rechts, waardoor hij naar z'n 1 terugschakelt
Is een idee, maar niet de bedoeling. Ik deed file rijden ook in de manuele stand en dat scheelde ook. Toch na 100k de koppeling moeten vervangen. Het vele snelle opschakelen en veel te laat terug schakelen is gewoon niet zo best voor de bak.
Na de update schakelt die niet zo allejezus snel op en bij afremmen sneller terug. Ook pakt die sneller op wanneer je afremt en toch weer moet versnellen, dan is het "denkmoment" vele malen korter.
Bij het versnellen op snelweg op de CC (dus met het stokje zeg maar)blijft die gewoon in 7, bij de originele software en je wilde versnellen schakelde die gelijk 2 versnellingen terug wat ik niet altijd even wenselijk vond.
Ben met je eens dat met de originele software en het juiste gebruik van je rechtervoet alles wel ok te regelen is, maar met de dsg tuning is het comfortabeler en vooral logischer wat de bak doet en niet te vergeten de slijtage van met name de 2e koppeling wordt geminimaliseerd.
Is uiteraard mijn mening en iedereen mag er het zijne van denken