DVD V6, RNS 510 -Columbus

rbo

Senior Member
Dito, dit vraagt om meer uitleg!
Dit werkt dmv ritpunt navigatie, voor dat je weg rijd drukje op record en zo wordt dus je hele rit opgenomen en kan dus later terug zien of deze route kiezen.
Uiteraard heb ik de update niet bij dealer laten doen maar ben ik zelf maar aan de slag gegaan.

hemi24

Forumguru
inderdaad, een hoop geld! Ik hoef 'm maar een aantal minuten te plaatsen in mijn Columbus, daarna gaat 'ie toch in de kast, of waar dan ook...

WvD

Nieuw lid
De dvd is trouwens ook sinds deze week bij de VW dealer in amsterdam te koop ( die bij de arena zit )

higgy

Forumguru
PFFFFFFFFFFFFFFF.......................wie begint er hier over.
Even aub de juiste persoon aanspreken die er over begint.
Alvast bedankt.
[moderatorbreak]Ik sprak JOU aan over je 'lenen'-opmerking.
Verder mag je wat mij betreft iets minder achter uit de keel reageren.
Ook alvast bedankt.[/moderatorbreak]

nomad

Senior Member
Nou, terwijl iedereen vol verwachting zit te wachten op V6 met een database van alweer een jaar oud, heb ik even met de 2010 versie van BMW rond kunnen rijden (in een BMW!).

Het resultaat is uitermate bedroevend. Waar teleAtlas al bijna een half jaar de complete nieuwe rondweg eindhoven erop heeft staan (die nu bijna klaar is) heeft Navteq er zo goed als niets op staan. Alleen de nieuwe afrit Strijp staat erop. Dus dat wordt wachten tot 2010-2 of 2011-1 voor de nieuwe wegen erop staan.

Aangezien V6 gebruikt maakt van dezelfde database als BMW alleen een half jaar ouder, verwacht ik niet dat het resultaat anders zal zijn.

Jammerrrrrr !

hemi24

Forumguru
Das nou weer jammer om te lezen!
Heb je een aardig systeem in je auto, moet je je behelpen met oude mapdata...
Volgende keer toch maar een draagbaar systeem?!?

Neptukker

Forumguru
Das nou weer jammer om te lezen!
Heb je een aardig systeem in je auto, moet je je behelpen met oude mapdata...
Volgende keer toch maar een draagbaar systeem?!?

Is ook relatief. Ik woon nu ruim een jaar in nieuwbouw woning met een nieuwe straat. De V4/5 kaart weet waar het is. Vele raamplakker rijders bellen ons op omdat ze het niet kunnen vinden. Ook daar zijn updates duur en vinden daarom niet plaats. Alles heeft zijn nadelen.

rbo

Senior Member
[moderatorbreak]Ik sprak JOU aan over je 'lenen'-opmerking.
Verder mag je wat mij betreft iets minder achter uit de keel reageren.
Ook alvast bedankt.[/moderatorbreak]

Als je toch berichten verwijderd doe die andere twee berichten dan ook even verwijderen.

___JC___

Forumguru
Als er iets irritant is dan is het wel wanneer je navi niet meer klopt. Op zich heb ik een redelijk oude Tom Tom, maar meestal gaat het nog wel goed. Dit weekend alleen was ik onderweg over de A58 van Tilburg richting Eindhoven. Tom tom zegt rechtsaf voor Eindhoven, ik denk mooi want links stond HELEMAAL vast. Rij ik op eens verder over de A58 richting Den Bosch ipv de A2 op! Hebben ze de afritten precies omgedraaid!

Gatverdamme wat irritant.......

Bovenaan Onderaan