B.Stuurder
Forumguru
Hoezo wacht maar? Ik heb een jongen van 12 en een vent van 16.
Mazda wil ik echt vanaf. elke dag weer een ergernis, wachten is voor mij geen optie
Hoezo wacht maar? Ik heb een jongen van 12 en een vent van 16.
Wat niet wil zeggen dat het omgekeerde ook waar is:Ik ben niet de enige die nog wakker is zie ik. Laatst een onderzoek gelezen dat hoe hoger het IQ, hoe later men naar bed gaat.
Wat niet wil zeggen dat het omgekeerde ook waar is:
alle mussen zijn vogels, maar lang niet alle vogels zijn mussen...
Nee, geen budget meer maar missen zal ik het niet, ik heb het nu ook niet anders was het misschien wel leuk geweest.@jeroenvanrooijen Had je nog budget voor Adaptive cruise control? I.c.m. file erg lekker.
Nee, geen budget meer maar missen zal ik het niet, ik heb het nu ook niet anders was het misschien wel leuk geweest.
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Bovenstaande oneliners vind ik altijd zo jammer en typisch Nederlands. Vervolgens volgepakt als een slak de Alpen over of geen inhaalmanoeuvre kunnen maken door gebrek aan vermogen... De tendens is dat iedereen tegenwoordig zwakkere motoren heeft en maar achter elkaar aan sukkelt, maar wel dikke velgen willen en er sportief uitzien...Wat moet je in nl met zoveel vermogen...
Maar als je stoplichtsprintjes belangrijk vindt, en heel graag 0,7 seconde sneller wilt inhalen ja dan is vier jaar schakelen jouw voorland..
Ik ben ook aan 't oriënteren naar een Octavia Combi. Voor mij 98% zeker dat het een 2.0 wordt, want ik wil toch graag vermogen onder m'n voet. Ik betaal 'm zelf, maar weet nog niet of ik 'm op de zaak zet of privé aanschaf. In geval van de zaak; bukken moeten we toch, dan maar iets meer bijtelling.
Bovenstaande oneliners vind ik altijd zo jammer en typisch Nederlands. Vervolgens volgepakt als een slak de Alpen over of geen inhaalmanoeuvre kunnen maken door gebrek aan vermogen... De tendens is dat iedereen tegenwoordig zwakkere motoren heeft en maar achter elkaar aan sukkelt, maar wel dikke velgen willen en er sportief uitzien...