Een RS wekt agressie op

Ach ja, Hard rijden is zo moeilijk niet,

Wat pas echt leuk is, is met je TDI'tje met dikke caravan die gastjes los rijden die in hun BMWtjes en mercedesjes zonder type plaatjes (1800tjes benzine) met hun caravan een berg omhoog moeten.

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: tim</font><hr />

Beste kinderen..

S.v.p. terug naar de zandbak (of naar circuit).

Maximumsnelheden zijn er niet voor niets.

Je brengt niet je eigen leven in gevaar, maar ook dat van ANDEREN!!

[/ QUOTE ]

Mag ik voorzichtig opperen dat harder rijden dan 120 op een autosnelweg niemand in gevaar brengt? Ondanks alles wat de Spee-lobby zegt? Ik heb het niet over duwen, rechts passeren of andere zaken, maar puur over als het kan harder rijden dan 120 op wegen waar geen verkeer uit tegenovergestelde richting komt. Zo lang je weet wat je doet en voldoende afstand houdt, is er niets a-sociaals aan. Bovendien dwing je als samenleving op die manier mensen om niet als zombies aan het verkeer deel te nemen, maar om op te letten en na te denken bij wat ze doen. Wat dat betreft kunnen wij echt nog iets van Duitsers leren....

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Beste kinderen..

S.v.p. terug naar de zandbak (of naar circuit).

Maximumsnelheden zijn er niet voor niets.

Je brengt niet je eigen leven in gevaar, maar ook dat van ANDEREN!!

[/ QUOTE ]

Mag ik voorzichtig opperen dat harder rijden dan 120 op een autosnelweg niemand in gevaar brengt? Ondanks alles wat de Spee-lobby zegt? Ik heb het niet over duwen, rechts passeren of andere zaken, maar puur over als het kan harder rijden dan 120 op wegen waar geen verkeer uit tegenovergestelde richting komt. Zo lang je weet wat je doet en voldoende afstand houdt, is er niets a-sociaals aan. Bovendien dwing je als samenleving op die manier mensen om niet als zombies aan het verkeer deel te nemen, maar om op te letten en na te denken bij wat ze doen. Wat dat betreft kunnen wij echt nog iets van Duitsers leren....

[/ QUOTE ]

worshippy.gif
worshippy.gif
worshippy.gif

tim

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

[/ QUOTE ]

Rij zelf ook wel eens harder dan 120 uiteraard. Het gaat mij om de "spelletjes" die sommige menen te kunnen spelen op de snelweg en hierbij termen gebruiken als "het niet kunnen hebben".

Ben het met je eens: we kunnen zeker nog wat van de duitsers leren. Daar is links blijven hangen uit den boze en maak je nog snelheid als je gaat inhalen.

Ben het met je eens: we kunnen zeker nog wat van de duitsers leren. Daar is links blijven hangen uit den boze en maak je nog snelheid als je gaat inhalen.

[/ QUOTE ]
Dat was vroeger inderdaad zo, tegenwoordig hangen er ook steeds meer duitsers links .. zowel in NL als in DE.

Bovenaan Onderaan