eerste beurt

Mark

Banned
Valt mee toch? Het is niet alleen een oliewissel...
Vind ik ook, ik betaal ook ongeveer 160 euro voor een beurt bij mijn Dacia. De laatste beurt was bij mij trouwens een goede 180 euro, bougies moesten ook gewisseld worden.
Binnen 1 1/2 jaar moet mijn distributieriem vervangen vervangen worden, samen met een beurt en eventueel iets extra mag ik mij aan een rekening verwachten van om en bij de 1000 euro'tjes.
Autorijden kost geld, kun je dat niet betalen moet je je de fiets maar nemen.

Polvo

Actief lid
Autorijden kost geld, kun je dat niet betalen moet je je de fiets maar nemen.

Sorry, maar ik vind dat een opmerking die nergens op slaat.
Het lijkt wel of je blij bent dat het 1000 euro kost.
Ik heb in de 10 jaar voor de fabia 2 auto's gehad en zeggen en schrijven 40 euro aan reparatie kosten gehad.
Dát vind ik prettig auto rijden.
Ik ga liever op vakantie voor die 1000 euro.

michelover

Forumguru
Toen de auto gekocht werd is er toen niet ook gekeken naar de onderhoudskosten?
Als ik een nieuwe auto ga kopen bekijk ik altijd het geheel.
Dus de aanschaf kosten, onderhoud, wegenbelasting, verzekering, brandstof kosten etc.
Iedereen kan namelijk bijvoorbeeld een Porsche kopen, alleen het onderhoud e.d nekt de meeste mensen.
U kan de prijzen voor onderhoud keurig op de site van Skoda lezen en als het goed is heeft de balie medewerker dit ook vertelt toen u de handtekening onder de opdracht krabbelde.
Tevens staat in het onderhoudsboekje precies wat er gedaan word bij hoeveel kilometer.
Andere optie is geen onderhoud meer laten uitvoeren en kijken hoe lang hij nog rijd.

Bovenaan Onderaan