ertromp
Forumguru
Sterker nog: Seat heeft al een SUV de Ateca. Nu al te bestellen in NLseat komt ook met een suv, gezien bij de skoda fabriek in mlada boleslav
Sterker nog: Seat heeft al een SUV de Ateca. Nu al te bestellen in NLseat komt ook met een suv, gezien bij de skoda fabriek in mlada boleslav
Ik ben bij de premiere van de Ateca geweest, het is een mooie auto, van binnen ook nog vrij ruim en goed uitgerust in de duurste uitvoering, maar de kofferbak is vrij klein en alles is verder vergelijkbaar met de Leon van binnen. En goed aangekleed en gemotoriseerd kost hij in Nederland zo'n €41.000. Ik gok dat je dan ook een heel end komt met de veel grotere Kodiaq.
Precies!Heb ook naar de Ateca gekeken maar vanwege koffer ruimte en betere prijs/uitrusting voor een volgende O3 gekozen.
Hoezo? Te kort?Het is moeilijk om het uiterlijk van de Kodiaq goed te beoordelen op basis van deze ingezoomde beelden. Ik krijg nu de indruk dat de neuspartij niet in balans is, maar het kan goed zijn dat ik dat bij moet stellen als de auto voor m'n neus staat.
Sterker nog: Seat heeft al een SUV de Ateca. Nu al te bestellen in NL
hoe gevat Peter!Ja, Joske, wil je 'm op de oprit of in de garage? Dat 'ie niet in de garage past, is nu juist een goede reden om'm op de oprit te laten staan.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk