Heb zonneschermen geplaatst op de achter zijramen, zie nieuwe topic
hier.
Zit nu op 1500 km, wat gaat dat toch snel. Heb wel een rondje Hoofddorp - Breda - Groningen - Hoofddorp gedaan vorig weekend voor het verkopen van de oud auto dus dat tikt ook aan
Hij is prima zuinig als je netjes 100 rijd met CC aan. Maar omdat hij zo soepel rijd ga je voor je het weet een stukje harder en dan slurpt hij aardig.
Bevalt allemaal nog steeds geweldig. Ben overgeschakeld naar een wat hogere zit positie. Met paasweekend gaan we wat langere trip doen (Zwitserland) dus dat word de echte duurtest.
Draadloos opladen werkt toch wel goed, bleek dat mijn telefoon niet goed was (collega met zelfde model telefoon had geen enkel probleem, dus die is nu ter reparatie weg en zit met mijn oude telefoon, die laad prima op in het vakje). Alleen af en toe vergeet je de telefoon als je uitstapt, daar nog een beetje aan wennen. Officiele Wireless CarPlay is ook erg fijn, met die zelf ingebouwde oplossing in de vorige auto moest je altijd weer met de hand tussen audiobronnen overschakelen, dat gaat nu naadloos, is wel lekker.
Het zonnebril vakje vind ik echt geweldig, het is een klein stukje plastic maar zo handig. Zat anders altijd te friemelen met brillendoos etc als ik de glazen niet wou beschadigen.
Kwam er laatst in een parkeergarage achter dat de achterlichten een mooie animatie doen met aan en uit gaan