Eibach Pro-kit

Racebluetje

Senior Member
@Corné de Kluijver ja je hebt gelijk die wielen zitten er al standaard onder en zijn € 360,- waard zie prijslijst skoda fabia maar ik ruil ze in dus krijg ik er € 360,- voor terug aangezien dat de savia velgen € 179,- per stuk kosten wat jij ook zegt ( webshop Kreijne) heb ik dus in het totaal € 28,- te veel betaald'.
Wat jij dus bedoeld had ik ze zo bij webshop Kreijne om kunnen ruilen.

Ik ga het er wel met mijn dealer over hebben hoe dit kan want jij hebt ook wel gelijk @Corné de Kluijver

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Racebluetje

Senior Member
Hoi @Corné de Kluijver sorry :bloos: je hebt helemaal gelijk wij hebben helemaal verkeerd gekeken de Prestige velgen kosten normaal € 880,- die € 360,- is de meerprijs t.o.v van de 15 inch Mato velgen in het prijslijst boekje van de Skoda Fabia.

Dus we gaan maandag naar onze dealer toe om dit te overleggen want ik ga niet in het totaal €880,- wat de Prestige velgen waard zijn plus € 450,- bij betaling voor de savio dan zouden de velgen in het totaal op € 1330,- komen nou dacht het niet.

Nog bedankt ;)

Fonzer

Lid
Dus we gaan maandag naar onze dealer toe om dit te overleggen want ik ga niet in het totaal €880,- wat de Prestige velgen waard zijn plus € 450,- bij betaling voor de savio dan zouden de velgen in het totaal op € 1330,- komen nou dacht het niet.

Mag ik vragen of hier nog iets uit gekomen is? Ik overweeg een zelfde "velgen-wissel", if the price is right... ;)

Racebluetje

Senior Member
@Fonzer wij zijn toch niet naar onze dealer geweest maar hebben meerdere dealers door het hele land gemaild met de intentie om bij hun een nieuwe fabia combi te kopen en wat het dan zou kosten om de 17"Prestige velgen om te ruilen voor de 17"Savio en tot onze schrik waren de bedragen stukken hoger als bij onze dealer van €650,- tot een megabedrag van €850,-
De meeste dealers zeiden dat de 17"Prestige velgen niet zo gewild zijn dat daarom het bedrag zo hoog was.

Nu kun je zeggen die €450,- is ook veel geld om er bij te leggen maar anders zou je als je de auto krijgt eerst de 17" prestige velgen eraf moeten halen en de Savio er op (die je dan ook eerst moet kopen voor€1385,- met banden) dan de Prestige velgen verkopen door ze b.v op marktplaats te zetten maar dan zijn ze 2e hands en geven de mensen je er toch ook het volle pond niet meer voor.

Dus wij betalen die €450,- erbij ook om al die rompslomp te verkomen en hoeven dan ook niet te leuren met onze 17" prestige velgen :itwasntme:

driesp

Senior Member
smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind de Prestige velgen best mooi! lekker diep, en opvallend.
foto's zijn niet top, maar voor een indruk...
(en volgende maand in combi met Eibach ;) )

IMG_20150331_163225.jpg

IMG_20150331_163237.jpg

Taffy

Forumguru
@driesp Zijn zeker mooie velgen...
Zijn in ieder geval gemakkelijker te cleanen als mijn Venus velgen
En met de verlaging gaat het helemaal top uit zien....

Groen13

Forumguru
ok ok ok, zitten jullie er klaar voor :D:deuk::tegek::maakmegek::tegek:.............
Vanmorgen was het zover, beetje nerveus op weg naar Dongen.
@Antera zou Eibach Pro-kit onder mijn fraaie First Edition Style monteren.
Paar kern woorden : gastvrij, professioneel, open, transparant. Toekijkend met een goeie bak koffie werden mijn vragen tussentijds vriendelijk beantwoord. Genietend van de geleverde ondersteuning van zijn zoon, nooit te jong om zijn leergierigheid te voeden !!!
......en dan klinken de laatsterr geluiden van het gereedschap op metaal.....de brug zakt.....ohhh, t*r*ing wat een vette bak zeg. Rustig blijven.....eerst alles ff afhandelen. En dan op weg naar Terheijden voor uitlijnen. Afwijking was minimaal, maar uitlijnen dus echt wel een must. Vanmiddag een paar ritjes gemaakt, waaronder 1 naar onze zuiderburen en verder veel binnendoor over de Brabantse bochtige klinkerwegen.
Een genot, inderdaad mede forumleden, jullie hebben gelijk. Weggedrag behoorlijk toegenomen, in de bochten strak en spoorvast. Echt meer rij comfort. Prettig strak, geen stuiterbak. Niet geheel onbelangrijk....ook moeders (vooraf wat sceptisch) was na een stuk sturen zeer enthousiast. Ze vind het zelfs een behoorlijke verbetering !!:thumbsup::D
Genoeg nu.....de foto's......
Voor en na.....

Bijlagen

• Voor.jpg
    Voor.jpg
    182,5 KB · Weergaven: 160
  • Na.jpg
    Na.jpg
    271 KB · Weergaven: 156
Bovenaan Onderaan