Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

micky

Forumguru
@Joske een platform zegt meestal niets over de ophanging, het is de bodemplaat, zelfs de wiebasisi kan verschillen.

Antera

Donateur
@Joske Kan heel goed dat het past dat sluit ik zeker niet uit. Maar Eibach heeft niet de behoefte om de roomster op de testbank te zetten en een TUV keuring te laten plaatsen vinden. Dat is minimaal een van de redenen dat Eibach dit niet levert voor deze auto

heusinkveldb

Forumguru
Okay, na alle 114 pagina's te hebben bekeken van de post "Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?" ben ik bijna om. Ik krijg in december een O3 combi GL BL in de kleur Race blue met de standaard 16 inch velgen (helaas was het budget op voor grotere)

@Antera, heb je misschien nog foto's van een Combi GL BL met de standaard velgen en Eibach. Ik heb er maar 2 kunnen vinden in de post van een donkergrijze.

EdK

Forumguru
@Joske Maar Eibach heeft niet de behoefte om de roomster op de testbank te zetten en een TUV keuring te laten plaatsen vinden. Dat is minimaal een van de redenen dat Eibach dit niet levert voor deze auto

Ik kan het misschien geheel verkeerd begrijpen nu hoor @Antera maar als ik onderstaande links bekijk dan zijn dit toch ook verlagingsveren voor de RoomsteR en de Yeti zoals jij ze ook voor de verdere Skoda stal levert ??

http://www.eibach-shop.com/roomster...n-skoda-roomster-5j-12-12-tsi-14-p-66534.html

http://www.eibach-shop.com/yeti-5l/...oda-yeti-5l-12-tsi-14-tsi-16-tdi-p-66903.html

dvdlely

Forumguru
Okay, na alle 114 pagina's te hebben bekeken van de post "Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?" ben ik bijna om. Ik krijg in december een O3 combi GL BL in de kleur Race blue met de standaard 16 inch velgen (helaas was het budget op voor grotere)

@Antera, heb je misschien nog foto's van een Combi GL BL met de standaard velgen en Eibach. Ik heb er maar 2 kunnen vinden in de post van een donkergrijze.

Pagina 3 van dit topic. Staat er 1 met 16inch met eibach

Antera

Donateur
@EdK Ik heb de prijslijst nog eens bekeken en had de oude prijslijst geopent :cry:

Roomster heeft er wel een en kost € 179
Yeti kost € 199 voor de 4x4 en de normale

excusses voor de onjuiste info door mij verstrekt

EdK

Forumguru
Ach fouten maken is menselijk @Antera dus wees blij....
En hiermee kun je uiteindelijk dus alle Skoda modellen van Eibach voorzien indien men er behoefte aan heeft

ertromp

Forumguru
Staat super @derf :thumbsup:
En met je caravan erachter helemaal een genot om mee te rijden! Weer een strak stukje werk van @Antera!
Zeker een reden voor velen hier om mee te doen aan de groepsaankoop

pr0mo

Lid
Kan iemand het rijgedrag met nieuwe veren omschrijven? Is dat stugger of juist niet bijvoorbeeld.

derf

Senior Member
het rijdt een stuk strakker.
wat mij het meest opvalt is dat het wiebelige gedrag van de achterkant weg is.
de auto is wel iets lager geworden dus bij sommige drempels wel even oppassen.
volgend jaar eens goed uitproberen met de caravan erachter maar met wat ik tot nu toe weet (eigen ervaring) en lees op het forum ben ik daar wel gerust op

Tuur71

Senior Member
Heb je al een aanvaring gehad met een drempel of kom je er zonder kleerscheuren overheen?

Antera

Donateur
je zal idd iets minder vlot de drempel over kunnen (laag)vliegen. Maar dat is niet extreem langzaam. Met caravan erachter is ook met deze veren de auto een stuk stabieler en daarmee ook veel rustiger op de weg.

Bovenaan Onderaan