Eibach verlagingsveren groepsaankoop!

dvdlely

Forumguru
Dat is inderdaad lekker rap!

Beetje late reactie, maar ben elke dag al aan het rondcrossen met mijn nieuwe O3!!! Wat een feest om in te rijden, 100% anders dan mijn O2

micky

Forumguru
Kan iemand het rijgedrag met nieuwe veren omschrijven? Is dat stugger of juist niet bijvoorbeeld.

Stugger natuurlijk maar niet veel, maar dat wil je ook om een beter weggedrag te creëren, overigens vind het het bij de O3 eigenlijk nog aan de softe kant, van mij had het nog wel een tikje stugger gemogen:cool:

micky

Forumguru
Heb net een testrondje door de wijk gemaakt met 40 mm piepschuim onder de voorbumper. Als ik dit zo goed gedaan heb dan is er geen probleem te verwachten na verlagen!? Bekijk bijlage 31038 Bekijk bijlage 31039 Bekijk bijlage 31040 Bekijk bijlage 31041

HAHAHA, daar raak je echt niets hoor met eibach, wel met die hele kleine spatlapjes voor de voorwielen, bijvoorbeeld in een supersteile ouderwetse parkeergarage in Berlijn....
De A4 is nog een stuk lager met eibach en zelfs daar raakte ik voor nooit iets in 170.000km, wel regelmatig met de stekkerdoos van de niet afneembare trekhaak, met name als je rechtuit van een stoep afreed, dit doe ik dus ook sowieso niet meer.

Joske

Forumguru
@Tuur71

laat voor de zekerheid die fantastische modificatie gewoon hangen (een artikelnummer voor mij trouwens van deze super-upgrade? :laugh:) na plaatsen van de Eibach, dan heb je toch wat extra bescherming é :D

Antera

Donateur
Dat stukje piepschuim heb ik meer mensen geadviseerd eronder te plakken. Zeker als je een parkeer garage hebt of anders is dit de manier om te ontdekken of het problemen met je bumper veroorzaakt of niet. Goedkoop en simpel zonder dat je na verlagen tot de conclusie komt dat je je garage niet meer inkomt :jaja:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
wat is eigenlijk de ruimte tussen een O3 frontlip en de begane grond na een verlaging met Eibach? Iemand idee? Of iemand die het wil meten voor mij? :dankje:

(heb nooit de luxe gehad destijds om mijn verlaagde O2 in mijn garage te moeten rijden... :nono:)

Nogmaals jullie kunnen het via mail alvast aangeven en bespreken ook als je auto later dit jaar of begin volgend jaar geleverd word

Ik doe mee!! ik zal je een mailtje sturen.Mijn combi GL BL komt einde van dit jaar/begin volgend jaar, maar moet dus geen probleem zijn voor de aankoop. :thumbsup:

Kiswum

Forumguru
@Kiswum: snel trouwen! Dan kun je hier ff meeliften ;)

@Antera: super geregeld Mark!

Ik zal inderdaad eerst moeten wachten totdat de bruiloft is geweest (14-10 14:14), daarna kan ik sparen voor een complete set Eibach veren + montage + uitlijning + dempers (? ivm leeftijd van 10 jaar/km stand 115k).
Ik vermoed dat ik in december een offerte zal aanvragen en in jan/febr de set zou kunnen laten aanbrengen (mits de agenda van @Antera , dat toe laat).

micky

Forumguru
Goed, @Antera , heb even bij mijn broer gelobbyd voor je (lag al een tijdje in de week, maar gisteren definitief), hij krijgt over 3 weken een O3 Greenline combi, van een collega (was eigenlijk al bekend dat die er maar een korte tijd in zou rijden en dat het zijn wagen zou worden als zijn V50 einde contract was) nu heeft hij zijn baas kunnen overtuigen een Eibach set te laten plaatsen en dat ik het juiste adres wel had, dit is oké bevonden dus ik ga een afspraak met je maken binnen enkele weken, ik kom dan mee (leuk om een keer elkaar in het echt te ontmoeten), zou je mij via PM kunnen aangeven wat het gaat kosten (uitlijnen ook graag, is dat nog steeds die €75,- bij een vriend van je?) zou graag het verlagen en uitlijnen uiteraard op dezelfde dag willen laten doen.

CDK

Forumguru
eventueel ook geldig voor een nieuwe fabia, mocht mijn vrouw dat willen en de aankoop door gaat?

Bovenaan Onderaan