superbmisschienzogeknogni
Forumguru
iemand ervaring die eibach er in heeft laten zetten na 60.000 kom eerste de gewone veren te hebben gehad?
iemand ervaring die eibach er in heeft laten zetten na 60.000 kom eerste de gewone veren te hebben gehad?
Hoe kwam je daarbij? Kreeg je seintjes van tegenliggers?
Eindelijk de dealer in Amsterdam Zuid Oost kunnen overtuigen dat andere dealers gewoon nog de Eibach veren monteren, ook op de FL Octavia Combi (thanks @B.Stuurder !!)
Het enige wat hij nodig heeft is het accessoire nummer om deze te kunnen bestellen......heb andere dealers hier over gemailt. Aangezien mijn nieuwe Octavia snel geleverd zal worden (planning week 11) wil ik hier natuurlijk haast mee maken. Iemand een idee hier hoe aan dit accessoire nummer te komen/ heeft iemand dit nummer toevallig?
Dank!!!
Thanx @Antera !!! Ga wederom de dealer bestoken met deze informatie.Kenteken is nodig of foto van het aslastenplaatje. Het onderstel is gelijk aan de PFL. Dealers verlagen zo ie zo geen modellen met hoogteregeling normaal gezien omdat PON dit tegenhoud. En anders moet die dealer maar even contact met mij opnemen dan regel ik de set wel voor hun. Je mag me noemen bij ze Lowering kans dat ze weten wie ik ben is aanwezig
Een forumlid die voorheen een Skoda had en nu een BMW 330 heeft, had een schroefset met de wagen tot op de band en die had geen probleem volgens mij. Ik dacht @Miez1 .
Bij mij krijg je ook maar net je hand er tussen met gewoon Eibach, 30mm