Ach heeft dat zin die beschermers in Russia ?Ook de 1e beelden die ik zie van een Kodiaq zonder de deurbeschermers.
2e filmpje
zoals hierboven al aangegeven; Ja de SB gaat vervallen (is al vervallen) maar die zal zeer waarschijnlijk opgevolgd worden door een Business edition plus. Gezien het reeds aardige uitrustingsniveau van de standaard Business edition ligt het voor de hand dat deze qua uitrusting op de niet meer leverbare style business gaat lijken.iemand bekend wat de Business Edition plus gaat bevatten voor de Kodiaq? is het echt zo dat Style Business Edition vervalt voor MY2020?
Op de website van Directlease.nl is er een Kodiaq Business Plus edition te configureren; zowel de 1.5 TSI als de 2.0 TDI beiden met DSG. Vanafprijs fiscaal is 41030 euro voor de benzine variant. De vraag is of de informatie correct is.
En de verwarmbare voorruit is ook (weer) te bestellen... iest wat heel veel problemen gaf in de bestellingen afgelopen maanden:
Bekijk bijlage 72899
Hoeveel auto’s worden er wél goed afgeleverd...?Klopt. In de 2 jaar dat ik hier nu rondhobbel is het niet anders geweest met PON. Ik was van tevoren gewaarschuwd voor PON ellende maar dat het zo erg was had ik niet verwacht.