KodiaqS2
Senior Member
Ach, dat eeuwige gezeur over Pon snap ik wel, doe ik ook aan mee, maar is aan de andere kant ook wel weer wat te begrijpen. Sterk nog, ik vind dat ze het als importeur leuk voor elkaar hebben. Tuurlijk, als je als alwetende forummer een auto uitzoekt zie je dat je bepaalde opties niet kan kiezen wat in het buitenland wel kan. Maar dat weet 99% van Nederland natuurlijk niet. Uiteindelijk slagen ze er best goed in om de 4 VAG merken op een aanvullende en niet elkaar kanabaliserende manier in de markt te zetten. Dat lukt een stuk minder als je altijd alle opties open gooit natuurlijk..
Ik kan er dan wel weer om lachen dat de Tarraco in februari gelanceerd wordt en wél de standkachel optie heeft en de rest van de MQB auto's niet..
Oftewel, zakelijk snap ik ze wel. Als liefhebber baal ik er van.. En dan het feit dat ze lopen te kl*ten met configurators en oude informatie, tja dat is gewoon dom..
Ik kan er dan wel weer om lachen dat de Tarraco in februari gelanceerd wordt en wél de standkachel optie heeft en de rest van de MQB auto's niet..
Oftewel, zakelijk snap ik ze wel. Als liefhebber baal ik er van.. En dan het feit dat ze lopen te kl*ten met configurators en oude informatie, tja dat is gewoon dom..