Eindejaars actie bij DVX performance.

oco1979

Forumguru
Eindejaarsactie
2016-11-18 11:10:17

Slechts 1x per jaar doet DVX performance een actie op zijn software.
Grijp uw kans!!

Dit jaar krijgt u
- 20% op elke software, ongeacht de stage.
- 30% op alle DSG/S-Tronic software
- 100€ extra korting indien u geen testbankverslag wenst. Logs op de baan worden wel nog uitgevoerd.

Voor meer info kan u steeds contact opnemen via info@dvxperformance.be

Spinal

Forumguru
Zo nette prijs, incl korting €359 en als ik het goed begrijp gaat hier nog €100 vanaf als ik geen vermogens uitdraai hoef. €259 met dezelfde waardes als bij de betere tuners in NL

leon-cupra

Forumguru
Bekijk bijlage 55340
En de mannen hebben smaak..ze rijden met mijn droomauto rond, een A6 RS, bangelijke machine
beide hebben een RS6: Geert een witte, Davy een zwarte.
Oh, dan zijn ze zeker nog te duur. (Nederlandse redenering :deuk:)
is het gewoon het voordeel van zelfstandige te zijn hier in Belgie. Je mag je wagen betalen van je "brutoloon". Anders zouden ze dergelijke wagen niet kunnen betalen, want zo uitzonderlijk hoog zijn hun jaarcijfers niet om dergelijke wagen te rijden.

B.Stuurder

Forumguru
Even gekeken, maar een DSG aanpassing kan ik niet vinden?

@leon-cupra die opmerking was ook niet serieus bedoeld, ik heb juist een enorme hekel aan dat soort stomme redeneringen. Als iemand wellicht zijn hele loon wil geven om in een auto te rijden, dan moet hij dat zelf weten. Als dat kan omdat ik teveel betaal, dan is dat mijn eigen stomme fout, of er is iets anders waardoor ik de hogere prijs accepteer.
Overigens een prachtige wagen. Ik was bij een fabriek in kunsstof leidingsystemen in het Sauerland een aantal weken terug en daar stond de A4RS van één van de DGA's, dat was al een massieve bak. Heel imposant, echt een liefhebbers auto.

• Leuk
Waarderingen: Arco

leon-cupra

Forumguru
@B.Stuurder , denk dat dat dsg aanpassing iets van een 400euro kost (zonder korting). Chip en dsg komt normaal op ongeveer 1000euro, dacht ik. Had mijn broer eens opgevraagd bij hen.

Bovenaan Onderaan