Tot einde dit jaar maar als je belt, plannen ze ook in januari in aan dezelfde voorwaarden: het heeft mij 130 euro bespaard met uitdraaiWeet iemand tot wanneer deze actie loopt?
Bekijk bijlage 55340
En de mannen hebben smaak..ze rijden met mijn droomauto rond, een A6 RS, bangelijke machine
Even gekeken, maar een DSG aanpassing kan ik niet vinden?
@leon-cupra die opmerking was ook niet serieus bedoeld, ik heb juist een enorme hekel aan dat soort stomme redeneringen. Als iemand wellicht zijn hele loon wil geven om in een auto te rijden, dan moet hij dat zelf weten. Als dat kan omdat ik teveel betaal, dan is dat mijn eigen stomme fout, of er is iets anders waardoor ik de hogere prijs accepteer.
Overigens een prachtige wagen. Ik was bij een fabriek in kunsstof leidingsystemen in het Sauerland een aantal weken terug en daar stond de A4RS van één van de DGA's, dat was al een massieve bak. Heel imposant, echt een liefhebbers auto.
de RS6 van Geert is al lang niet meer standaard, is al voorzien van chip, andere uitlaatlijn ed. Die van Davy zal niet lang op zich laten wachten. Denk niet dat ze op LV staan, hebben beide nog een jong gezin.Kweet niet zeker, maar mogelijks licht vracht versie, dan betaal je "geen" inverkeerstelling en bijna geen taks.(belgie)
En aftrek als bedrijfswagen. dacht dat deze bij lichte vracht 100 procent is.
Toch wel een droomwagen van me zo RS6 en vooral op gebied van tuning
heb een mail gestuurd ben benieuwd hahahaEindejaarsactie
2016-11-18 11:10:17
Slechts 1x per jaar doet DVX performance een actie op zijn software.
Grijp uw kans!!
Dit jaar krijgt u
- 20% op elke software, ongeacht de stage.
- 30% op alle DSG/S-Tronic software
- 100€ extra korting indien u geen testbankverslag wenst. Logs op de baan worden wel nog uitgevoerd.
Voor meer info kan u steeds contact opnemen via info@dvxperformance.be
de RS6 van Geert is al lang niet meer standaard, is al voorzien van chip, andere uitlaatlijn ed. Die van Davy zal niet lang op zich laten wachten. Denk niet dat ze op LV staan, hebben beide nog een jong gezin.
Kun je ons Nederlanders, of in elk geval mij, uitleggen wat dat is met die LV?
Lichte vracht. In de rs6 zijn dit dan maar juist de 2 voorstoelenKun je ons Nederlanders, of in elk geval mij, uitleggen wat dat is met die LV?
is idd grijs kenteken. X-procent van het volume van je wagen moet kofferruimte zijn maw achterbank gaat eruit en de koffer wordt dan "verlengd". Op die manier heb je uiteraard maar twee zitplaatsen maar je hebt wel redelijk wat financiele voordelen.Kun je ons Nederlanders, of in elk geval mij, uitleggen wat dat is met die LV?
volume van de koffer is voldoende om aan die maatregel te voldoen, daarmee dat ze de 5 zitplaatsen kunnen behouden.Maar een Dodge ram bv, dat is ook LV, dan heb je wel 5 zitplaatsen.
Ja en daar betaal je dan geen belasting op inverkeerstelling op . Daarbij komt dat de jaarlijkse verkeersbelasting berekend wordt op het gewicht van het voertuig en niet op CO2 uitstoot en cilinderinhoud.
Zo betaal ik voor mijn Peugeot partner LV 82 euro per jaar daar waar hij als personenuitvoering ergens boven ee 300 zit.