Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Trucker, volgens het boekje zu de Ipod wel opgeladen moeten worden als ik hem via de usb poort aansluit. Maar zoals gezegd, zal hem dus eerst opnieuw moeten formatteren

CaseyBasey

Actief lid
Ik heb m'n radio natuurlijk nog niet, ik heb immers de auto nog niet. Maar wel de handleiding van internet geplukt.
Error 23 wordt niet genoemd, alleen 16 (oude firmware versie iPod) en 19 (communicatiefout). Verder wordt een reeks iPod-modellen vermeld waarmee de radio compatibel is.

corsaar

Senior Member
Gefeliciteerd Rosenfield ik zie dat je als een 18 jarige meteen door het bos rost.
Maakt die auto zoveel in je los? Wauw blauw.

Welkom Henk ------> xx Babs

wimv

Actief lid
@corsaar: Dank je, maar die kleur ... je ziet er werkelijk ALLES op hoor. Ik had hem speciaal voor de foto's nog maar snel FF gewassen/afgespoten anders was je waarschijnlijk geschrokken.
Wim

Rosinfield

† In Memoriam
CB: even niet aan gedacht dat je die handleiding natuurlijk nog niet hebt. Ziet er dus naar uit dat een wat duurder model er geen probleem mee heeft. Enfin, ik zie wel of ik hem aan de praat krijg. Schijnt dat als je Ipod PC geformatteerd is, je hem dan ook op Mac kunt gebruiken, maar omgekeerd niet.

HH Yeti rijders: in welke stand hebben jullie de verlichting overdag?

corsaar: die foto's zijn op het terrein van ons "buiten" gemaakt. We zitten dus midden in het bos, keerzijde is de vogelpoep

Trucker

Actief lid
Het zou wel leuk wezen om al die yeti's bij elkaar te zien,volgens mij
leverd dat leuke plaatjes op.

Wim mooie foto's en ook een schiterende auto.

wimv

Actief lid
@CB: kost een paar centen, maar dan heb je ook wel wat. En je krijgt er gratis een groot rond ding bij voor binnen gebruik.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: altijd in "auto". Bevalt me prima ! En by the way: witte vogelpoep op een blauwe auto vormt een mooi contrast. Schitterende auto trouwens !!
Wim

wimv

Actief lid
@Trucker: Dank je. Wellicht een meeting binnenkort ??? Kunnen we alle auto's waar we het de laatste tijd uitvoerig over gehad hebben, ook eens in werkelijkheid zien.
Wim

Rosinfield

† In Memoriam
wimv: mooie plaatjes ook en het is gewoon een mooie auto, althans dat vinden wij.
Nog even over dat licht, geldt dat dan alleen voor overdag en moet je hem 's-avonds dan zelf op dimlicht zetten?

Trucker

Actief lid
Als je hem automatisch hebt staan gaat hij vanzelf schakelen met lichtsensor,
je hoeft er niets meer aan te doen.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: zoals Trucker al zegt: hij doet het helemaal zelf en daarbij heb je ook de Coming home en leaving home functie geactiveerd. Gaan je koplampen automatisch een poosje aan als de auto afsluit of opent met de afstandbediening (uiteraard alleen als het buiten donker is) . Kun je hem in het bos makkelijker terugvinden ....:grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan