Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimv

Actief lid
Goeiedag zeg !! Maar je kunt het natuurlijk ook verdelen over verschillende sticks. Vaak zijn de sticks met een grotere opslagcapaciteit wat duurder. Als je dan gewoon een paar goedkopere koopt dan kost het nog bijna niks. Verwisselen van een stick kost je 2 seconden.

corsaar

Senior Member
250 Gb omzetten in mpeg, om dat te beluisteren moet je 2 jaar en 3 dagen dag en nacht in de auto zitten.

wimv

Actief lid
Maar als je net een gloednieuwe Yeti hebt is dat natuurlijk geen enkel probleem....

Wimus

Actief lid
Als dat allemaal MP3's zijn, betekend dat dat je 99000 dagen aan een stuk muziek kan luisteren .....gaat niet lukken hoor

Rosinfield

† In Memoriam
nee, dat heb ik zelf ook al geconstateerd; mijn leven zal hoe dan ook te kort zijn om alles te beluisteren.Beetje waanzinnig dus.

Wimus

Actief lid
Je hebt in ieder geval wel genoeg keuze en hoeft niet te klagen dat je altijd naar hetzelfde moet luisteren.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: ach, een hobby kan soms een beetje doorschieten ... Het gaat erom dat je er plezier aan beleeft.

wimv

Actief lid
Kijk daar wordt je als Nederlander dus echt vrolijk van. Overigens zat er bij mijn auto GEEN veiligheidsvest. Gelukkig de rest allemaal wel. Moet ik toch weer naar de Action

Rosinfield

† In Memoriam
ik heb nu zelfs 3 hamers, 2 vesten en 2 gevarendriehoeken, dus wat kan mij nu nog gebeuren. Geen liter olie, maar die zal ik voorlopig ook niet nodig hebben, denk ik zo

corsaar

Senior Member
Daar wordt Casey Basey stil van ik hoor hem niet meer.
Zo erg is het toch niet CB eind volgende week misschien ?

CaseyBasey

Actief lid
Gisteren gebeld, maar geen gehoor. Email gestuurd, wacht nu op antwoord. De auto is nu al 15 dagen onderweg vanuit Tsjechië. Vind ik wel erg lang!

corsaar

Senior Member
Ik wed dat de auto al op het terrein staat.
Maar ik lees dat er naar gekeken word straks .

Rosinfield

† In Memoriam
Vervelende periode, CB, weet ik alles van. Gisteren was ik nogal gestresst omdat die ipod het niet deed en ik alles in 1x helemaal wilde doorgronden. Was nog een ehbo doos vergeten, ja het kan niet op! Zal verder gaan bij rij-impressies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan