Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goeiedag zeg !! Maar je kunt het natuurlijk ook verdelen over verschillende sticks. Vaak zijn de sticks met een grotere opslagcapaciteit wat duurder. Als je dan gewoon een paar goedkopere koopt dan kost het nog bijna niks. Verwisselen van een stick kost je 2 seconden.
Kijk daar wordt je als Nederlander dus echt vrolijk van. Overigens zat er bij mijn auto GEEN veiligheidsvest. Gelukkig de rest allemaal wel. Moet ik toch weer naar de Action
ik heb nu zelfs 3 hamers, 2 vesten en 2 gevarendriehoeken, dus wat kan mij nu nog gebeuren. Geen liter olie, maar die zal ik voorlopig ook niet nodig hebben, denk ik zo
Vervelende periode, CB, weet ik alles van. Gisteren was ik nogal gestresst omdat die ipod het niet deed en ik alles in 1x helemaal wilde doorgronden. Was nog een ehbo doos vergeten, ja het kan niet op! Zal verder gaan bij rij-impressies.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.