Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaseyBasey

Actief lid
Dat is ook zo, beetje meer flexibiliteit mag verwacht worden. Misschien draaien ze al wat meer uren, maar dat lijkt dan niet veel te helpen. Extra capaciteit aantrekken dan maar.
Alle klanten moeten inderdaad goed geholpen worden. Het is tenslotte geen paar schoenen dat we kopen.

corsaar

Senior Member
Hoeveel uur is er nodig om een auto rijklaar te maken ?
Het poetsen is vaak extern. Alle opties zitten er op.
Hoeveel auto's heeft de skoda dealer per dag verkocht.
Hoeveel komer er per transport binnen.
Hoeveel bedrijven zijn er gesloten toen de handel met 25 % daalde
Hoeveel personeel is er ontslagen.
Kortom de oplossing is eenvoudig.
In de week dat ik mijn auto bestelde waren 5 skoda's verkocht.
1 yeti 3 octavia, en 1 Fabia tjonge tjonge wat een vracht !

Rosinfield

† In Memoriam
Nou ja, ik snap ook wel dat je daar niet zomaar in 1x adekwaat op kunt reageren wanneer je als bedrijf door zo'n onverwacht succes wordt overvallen en op zaterdag werken ze ook. CB: Gezien mijn ervaring, lijkt het er idd op dat dit niet ten koste gaat van de andere modellen, dus niet meteen van het ergste uitgaan zou ik zeggen. Hoop van harte dat jij nu ook snel zult bevallen, want ik durf bijna geen enthousiaste ervaringen neer te tikken.

Net beetje met de radio instellingen gespeeld en het geluid valt me alleszins mee, heb loudness op high gezet en ASL (volume aanpassing voor bepaalde bron) op z'n hoogst, dan hoef ik het volume niet zo hoog te zetten voor de Ipod. Eigenlijk wel mooi zo, was een beetje bang dat het tegen zou vallen na de subwoofer onder de passagiersstoel van de Yaris, maar ik ben dik tevreden. Dreunt ook niet zo.

Trucker

Actief lid
Het nadeel wat wij hebben CB een grote dealer die audi,volkswagen,seat
en skoda verkoopt en dan heb je dus gelijk weer een ander plaatje.

Wimus

Actief lid
Zolang grotere dealers hun omzet halen, en in dit geval zelfs plussen, zal de arrogantie alleen maar groter worden.
Ik heb hier in Belgie mijn vorige auto bij een grote VW/Audi dealer gekocht. Op de service was niks aan te merken, zolang het maar binnen de reguliere werktijden betrof. Ook ik heb daar ooit een weekend extra met een leenauto gereden, omdat mijn auto op vrijdagmiddag "nog niet klaar" was na een carrosserie reparatie. Maandagmorgen om 08:30 kreeg ik een telefoontje, de auto was klaar om af te halen. Wat bleek, vrijdagmiddag was er geen tijd meer geweest de auto te poetsen, en 20 min overwerken was er inderdaad niet bij........... Van mij werd wel verwacht dat ik de auto direct kwam halen, want er zat een andere klant te wachten op de leenauto die ik in gebruik had......
Daarom viel ik bijna van mijn stoel toen ik, na een probleem met de Yeti op de dag van aflevering (zie elders in dit forum) 's avonds om 22:00 uur een telefoontje kreeg: bent U thuis, dan kunnen we de auto brengen, hij is klaar !!
Een kleine dealer, dat wel, maar wel een waar Service and Klant nog met een hoofdletter geschreven wordt :super:

Rosinfield

† In Memoriam
Ik denk dus dat er inmiddels ruimschoots meer worden verkocht; zie alleen al de frequentie van het zich voorstellen van nieuwe leden op dit forum! Volgens zeggen hadden ze dit zelf helemaal niet verwacht. Die dingen gaan echt als warme broodjes! Neem aan dat ze er iets aan doen, maar het vergt natuurlijk enige tijd voor je effect begint te zien.

Trucker

Actief lid
Sorry rosinfield dit is jou draadje,ik ben blij dat de radio toch goed in
te stellen is ook samen met de ipod.

corsaar

Senior Member
De hier genoemde Fabia mania is er nog niet, die moet nog komen.
Dus word er al vooraf gezeurd door de dealer.Gewoon een schop onder hun kont
moeten ze hebben ! bdw Het is wel zo dat de grootste zeikerds wel voorrang
krijgen om maar een parlementaire taal te gebruiken.

Rosinfield

† In Memoriam
Wimus, heb bij Toyota ook eens zoiets gehad. Moesten nieuwe banden onder bleek bij beurt, maar kwamen ze niet meer aan toe. Kon zelf kiezen, volgende dag ophalen of een leenautootje. Laatste gekozen, want ik moest toevallig iemand naar Schiphol brengen de volgende morgen. Reed trouwens best lekker die Aygo! Ook goeie service (kostte niets)

Wimus

Actief lid
@Rosinfield : Hoe het ook is, en hoe lang de wachttijden ook zijn...... Wij hebben onze Yeti hihihi, laat de anderen maar lekker wachten en jaloers zijn :489:

beetje plagen moet kunnen heh ;)

corsaar

Senior Member
@Rosinfield : hoe lang de wachttijden ook zijn...... Wij hebben onze Yeti hihihi, laat de anderen maar lekker wachten en jaloers zijn :489:

beetje plagen moet kunnen heh ;)

Ho Wimus ik ook hoor !
Ik probeer ze morele steun te geven jij duwt ze over het randje van de wanhoop.

CaseyBasey

Actief lid
... ik durf bijna geen enthousiaste ervaringen neer te tikken.
Alsjeblieft blijven doen, Rosinfield! Ik blijf er hartstikke nieuwsgierig naar, maar ook als er dingetjes misschien een beetje tegenvallen of anders zijn dan verwacht.

*** edit ***
En die pestkoppen hieronder probeer ik gewoon te negeren.

Wimus

Actief lid
Ho Wimus ik ook hoor !
Ik probeer ze morele steun te geven jij duwt ze over het randje van de wanhoop.
Niet echt hoor, was met een VETTE knipoog gedaan.
Ik denk dat onze ervaringen de wachtenden alleen maar helpen en stimuleren nog even vol te houden.
Zoals ik meerdere wachtenden al heb meegegeven..... hou nog even vol, de Yeti is het wachten meer dan waard !! en als je hem eenmaal hebt, is de pijn van het wachten snel vergeten :baby012:

Mocht iemand mijn grapje verkeerd begrepen hebben..... SORRY, het was echt als grap bedoeld, en niet om iemand te kwetsen

Rosinfield

† In Memoriam
Ach Wiemus, laat je toch niet door die Corsaar op het verkeerde been zetten! Je kent hem blijkbaar nog niet (goed genoeg)! Nee hoor, je hebt groot gelijk, als je aan het wachten bent is het juist erg leuk dat soort ervaringen te lezen (en als je hem hebt om ze te ventileren).

corsaar

Senior Member
Niet echt hoor, was met een VETTE knipoog gedaan.
Het zijn grote volwassen kerels hoor. En denk eraan dat ze er alles aan zullen doen om je terug te pakken.(plagen)

Ja Wimus ik kon er eerst drie op de kast jagen in dit draadje. Nu nog maar twee CB en ene trucker.
Hoe moet dat nou verder als die ook hun auto hebben.
Dan begin ik over je kapotte vooras of zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan