Zolang grotere dealers hun omzet halen, en in dit geval zelfs plussen, zal de arrogantie alleen maar groter worden.
Ik heb hier in Belgie mijn vorige auto bij een grote VW/Audi dealer gekocht. Op de service was niks aan te merken, zolang het maar binnen de reguliere werktijden betrof. Ook ik heb daar ooit een weekend extra met een leenauto gereden, omdat mijn auto op vrijdagmiddag "nog niet klaar" was na een carrosserie reparatie. Maandagmorgen om 08:30 kreeg ik een telefoontje, de auto was klaar om af te halen. Wat bleek, vrijdagmiddag was er geen tijd meer geweest de auto te poetsen, en 20 min overwerken was er inderdaad niet bij........... Van mij werd wel verwacht dat ik de auto direct kwam halen, want er zat een andere klant te wachten op de leenauto die ik in gebruik had......
Daarom viel ik bijna van mijn stoel toen ik, na een probleem met de Yeti op de dag van aflevering (zie elders in dit forum) 's avonds om 22:00 uur een telefoontje kreeg: bent U thuis, dan kunnen we de auto brengen, hij is klaar !!
Een kleine dealer, dat wel, maar wel een waar Service and Klant nog met een hoofdletter geschreven wordt :super: