Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimv

Actief lid
@CB: dat kan toch niet !! Zo'n ding is in maximaal 2 tot 3 dagen in Nederland. Daarna kijkt Pon er nog even naar, wordt hij daar schoon gespoten en gaat ie naar de dealer voor aflevering. De dealer kan Pon bellen voor een update en daar kunnen ze aan de hand van het nummer kijken of ie bij hen staat.

corsaar

Senior Member
@WimV Ik denk er net zo over je wordt zonder serieus onderzoek
afgescheept. Ze kletsen maar wat daar ! Ik las in een ander draadje
dat die persoon 10 dagen na de productiedag in zijn auto rondreed.

CaseyBasey

Actief lid
Ik snap ook niet waarom, maar toch heb ik ook hier al vaker gelezen dat er rekening mee moet worden gehouden dat de transportfase 2 weken kan duren.
Volgens de dealer is ie bij Pon aangekomen en kan hij een dezer dagen bij de dealer gelost worden.

Rosinfield: jij hebt 'm dacht ik 2 weken eerder besteld dan ik. Als voor mij dezelfde termijnen gelden, krijg ik 'm over 2 weken.

corsaar

Senior Member
@ CB over een paar weken lach je erom !!
@ Rosenfield hoe was het ook weer het geluk is met de slimme !!

wimv

Actief lid
ACB: Mijn Yeti is eind week 30 gebouwd en werd woensdag 11 augustus aan het eind van de middag bij de dealer afgeleverd. Helaas liet de RdW het even afweten en duurde het 2 dagen langer dan normaal dat het kenteken en de platen er waren maar dinsdag 17 augustus was ie klaar en ben ik ermee gaan rijden. Dus reken maar uit.
Wim

corsaar

Senior Member
@ Rosenfield Ben je al lid van verrassend skoda!
Die hebben nu leuke aanbiedingen voor je Yeti.

Rosinfield

† In Memoriam
Dat was 15 mei. Het klinkt misschien wel een beetje hypocriet als ik dat nu zeg, maar ik denk dat wij "zwangere" asp. auto-bezitters soms in min of meerdere mate ook wel een beetje verblind raken door onze eagerness en vergeten dat zo'n importeur/dealer niet alleen te maken heeft jou , maar met een massa wachtende klanten en helemaal nu het zo'n gekkenhuis is als gevolg van de successen. Was me daar zelf op een gegeven moment ook wel van bewust en nu ik hem heb des te meer. Bij mij zat er ook ongeveer zo'n tijd tussen en natuurlijk dacht ook ik waarom moet dat nou zo lang duren en hij staat daar waarschijnlijk maar ergens te wachten......

Rosinfield

† In Memoriam
Heb wel een mailtje gekregen van verrassend Skoda, betekent dat dat ik lid ben of moet ik nog wat doen?

Trucker

Actief lid
Ja rosinfield jij staat nu aan de andere kant van het hek,maar je hebt
wel een beetje gelijk alleen is dat nu wat moeilijker toe te geven.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: Ik kreeg ook een mailtje "uw kenteken is afgemeld". Ik moest me met m'n nieuwe kenteken wel weer even aanmelden. Kreeg toevallig vandaag met de post een nieuw pasje met nieuw kenteken. Ik denk dat jij je ook even moet aanmelden.
Wim

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, zo zie je hoeveel afhangt van je perspectief. Maar ook in de wacht-periode zelf ben ik behoorlijk spaar- en behoedzaam geweest met informeren, omdat ik me ook wel realiseerde dat ze waarschijnlijk gillend gek worden van al die bellende, mailende en langskomende wachters.

EdK

Forumguru
verrassend Skoda, betekent dat dat ik lid ben of moet ik nog wat doen?

Ja gebruik maken van de aanbiedingen uiteraard !
En voor de rest ben je nu gewoon lid van verrassend Skoda !

Moet zeggen dat ze vak leuke aanbiedingen hebben !
Ondanks dat ik er nog geen gebruik van gemaakt heb.

Rosinfield

† In Memoriam
wimv: wacht dan dat evt mailtje wel af. Ga er van uit dat het geregeld is, heb een vrijwaringsbewijs van m'n oude auto en de mrb zou gewoon op het nieuwe kenteken gezet en verrekend worden. Heb dat ook altijd zo meegemaakt tot nu toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan