InderdaadEtsprimer.....
Gewoon grof opschuren en dan iets fijner en zeer goede primer gebruiken. Ik heb de mijne in primer gezet met impa uniprimer. Krastest uitgevoerd, blijft er mooi op, geen afschilfering. Morgen in de lak zetten
Alles is gelukt, wel nog polieren met de hand.En??????
Gelukt? Hoe ziet t er uit?
Heb mijn emblemen gisteren geschuurd, grof, middel, fijn.
En de chromen delen ik de etch primer gezet.
Vanavond de gisteren gespoten delen in de “gewone” primer 2 lagen.
En de zwarte achtergrond (die wit moet worden) eveneens in de “gewone” primer gezet.
Laatst genoemde ben ik echter niet tevreden over, dus die gaat morgen (of overmorgen) weer onder handen genomen worden met schuurpapier. Zin in NOT.
Alles is gelukt, wel nog polieren met de hand. Bekijk bijlage 66698
2de logo besteld bij superskoda om eens te kunnen vergelijken als zelf maken beter is of niet.O ja, nog een vraag: welke tape ga je gebruiken om het embleem weer te bevestigen?
O ja, nog een vraag: welke tape ga je gebruiken om het embleem weer te bevestigen?
Als het goed is, is je kofferdeksel waterdicht met een goed geplakt logo!Bij AliExpress een voor en achter embleem nieuwe stijl gekocht voor mijn fabia 2, vandaag vervangen en ging erg makkelijk met föhn en plastic spateltje!
Er zat dubbelzijdige tape achterop de emblemen bevestigd en hier heb ik ze mee vastgeplakt/gedrukt.
Wel vraag ik mij af of ivm de waterdichtheid van de kofferbak, er nog iets van kit oid om het embleem moet.
Wat zijn jullie bevindingen hiermee?